掃呢頁CODE去手機

2017年8月21日 星期一

【獨家】兩年內娶張潔蓮 袁文傑:陳啟泰迫我大搞 __,袁文傑,張潔蓮,袁文,陳啟泰,

袁文傑91年無綫藝員訓練班畢業,之後卻選擇加入A記,決定做亞視出身,一做15年,袁文傑去年重返大台,冇「無綫親生仔」之名加持,但就能夠憑《不懂撒嬌的女 ...


袁文傑91年無綫藝員訓練班畢業,之後卻選擇加入A記,決定做亞視出身,一做15年,袁文傑去年重返大台,冇「無綫親生仔」之名加持,但就能夠憑《不懂撒嬌的女人》中「游生」一角彈起,《蘋果》今次就搵嚟「游生」袁文傑,剖白佢嘅內心世界。最近袁文傑應邀成為信貸公司代言人,係入行27年嚟嘅第一次,袁文傑話:「當然非常開心!終於做到嘞!廣告我拍唔少,代言就第一次,呢個係大品牌,拍攝好開心,今次拍攝有特技,幾有難度,又識到新朋友。」講到酬勞係咪好高?袁文傑笑笑口話:「當然非常滿意,都有6位數字。」自從「游生」一角彈出,o依家仲做埋代言人,事業得意感情又點呢?大家都知45歲嘅袁文傑同兒童節目主持出身、現年40歲嘅女友張潔蓮(Jackeline)拍拖6年,係公認嘅一對,常被讚係暖男嘅袁文傑,原來已經計劃好,兩年內娶Jackeline,佢話:「我都係做返男友本份,暖唔暖男都冇相干,大家年紀都唔細,希望兩年之內」而袁文傑亦一直視對方係結婚對象,佢大讚Jackeline話:「佢係一個好好嘅女仔,我未遇過呢種性格嘅女仔,佢好單純,相處得好舒服,唔使顧忌太多,到我呢個年齡嘅人嚟講,但求大家相處舒舒服服,唔需要波瀾壯闊、驚天動地,過晒嘞!呢刻彼此相處係最好時機。」講到夢想婚禮,袁文傑就話:「個人崇尚自由、低調、隨意啲,話聲畀啲老友聽就算。但我曾經公開講過會搵陳啟泰、張文慈同蔡國威做婚禮嘅司儀,之前同啟泰食飯佢追問我幾時?叫我唔好甩底!佢嚴厲地逼迫我,我不能低調處理,難得泰哥咁認真對待。」但講到生兒育女,袁文傑就話:「湊小朋友好大責任,屋企已經有囝囝要用心照顧,我係講隻貓,生B冇諗過喎。」化妝:Kae Li

髮型:Chris momo Aveda salon

服裝提供:Giorgio Armani

場地提供:HERE is a PUB

採訪:羅慧敏、攝影:陳慧安、攝錄:馮嘉銘 袁文傑日前接受訪講到同女友張潔蓮(Jackeline)嘅感情。
袁文傑事業得意,同女友拍拖6年,佢仲話計劃2年內結婚。
袁文傑不時放閃。

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!