掃呢頁CODE去手機

2017年8月25日 星期五

考慮向蕭正楠求婚!翠如:女仔主動冇所謂 __,翠如,蕭正楠,正楠,黃翠如,

喇喇喇~真係要認真諗喎!藝人黃翠如出席「全新VolvoXC60新車發布會」,她在台上分享自己喜歡到北歐地區旅遊,覺得當地很有生活態度,又喜歡將車尾箱當 ...


喇喇喇~真係要認真諗喎!


藝人黃翠如出席「全新Volvo XC60 新車發布會」,她在台上分享自己喜歡到北歐地區旅遊,覺得當地很有生活態度,又喜歡將車尾箱當作小貨倉,認為新型號車款內籠大有安全感。

認真諗吓求婚

日前患感冒的翠如表示服用抗生素及類固醇後已開聲,問到男友蕭正楠有否準備補品給她,她笑言:「佢仲叫我打邊爐,好耐冇打過,考慮到會失聲就冇去到。」問到會否擔心影響工作,她透露將會情侶檔到澳洲登台:「本身因為要唱歌都有啲擔心驚唱得唔好。(咪嘴咪得囉?)冇用,都冇錄到個Demo。(會唔會順便玩埋?)未必得,返到嚟要做嘢。(驚唔驚再畀人傳秘婚?)我諗住認真諗吓同佢求婚,等大家唔好再傳,我覺得鍾意一個人就算女仔主動都冇所謂。」

蕭正楠冇脾氣

此外,又問到翠如在計劃驚喜方面如何,她表示很差:「上次我哋自駕遊冇計劃行程,前一晚睇住個地圖睇到個名幾得意,結果去咗個近海嘅地方。我自己ok嘅,但佢(蕭正楠)就覺得冇咩安全感,開頭仲以為我去旅遊會有好多計劃,但我就話有車,有咩事就停低有架車瞓覺。(你揸車定佢揸?)本身我有嘗試揸嘅,不過佢好好話『你攰喇』唔放心,揸得好過我。(會唔會嗌交?)冇呀,佢個人好『腍善』同埋冇脾氣。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!