掃呢頁CODE去手機

2017年8月22日 星期二

【凍齡男神】林志穎鍾漢良元斌舊照曝光 __,林志穎,鍾漢良,元斌,

好似唔識老咁?台灣「小旋風」林志穎自從17歲就出道,佢因為外形青靚白淨而迅速俘虜唔少少女。唔經唔覺佢今年已經42歲,但外貌幾乎冇乜改變,所以「不老男神 ...


好似唔識老咁?

台灣「小旋風」林志穎自從17歲就出道,佢因為外形青靚白淨而迅速俘虜唔少少女。唔經唔覺佢今年已經42歲,但外貌幾乎冇乜改變,所以「不老男神」呢個稱號並非浪得虛名㗎!

近日,有網民喺微博晒出一張林志穎與鍾漢良以及曾出演韓劇《藍色生死戀》韓星元斌嘅合照,三位男神難得合體,呢張相嘅顏值即時爆晒錶!相中林志穎帶啲Baby fat,身穿白色襯衫,望落去有幾分書卷氣息。而鍾漢良嘅皮膚相對下就比較黝黑,佢身穿黃色上衣,陽光味十足!至於Oppa元斌就雙眼有神好似識放電咁,簡直冧死唔少女粉絲!

呢張合照一曝光,就喺短時間內已經上咗微博熱搜榜,吸引近25萬人Search。唔少女粉絲都爭住認係邊一位男神嘅太太,亦有人大讚:「那時候的帥哥才是真帥哥,沒有整容、化妝和美拍」、「三個從以前到現在都沒甚麼變化」、「真的很帥!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!