掃呢頁CODE去手機

2017年8月11日 星期五

張繼聰醒你變大隻仔貼士 __,大隻仔,張繼聰,繼聰,溫家偉,

張繼聰一身爆肌身形,全憑刻苦鍛煉。被陳豪(阿Mo)視為半個健身師傅的張繼聰,本身亦是爆肌王,對於同劇拍檔變身「大隻佬」,他接受東網訪問時,也對陳豪讚不 ...


張繼聰一身爆肌身形,全憑刻苦鍛煉。

被陳豪(阿Mo)視為半個健身師傅的張繼聰,本身亦是爆肌王,對於同劇拍檔變身「大隻佬」,他接受東網訪問時,也對陳豪讚不絕口:「係佢靠自己努力經營,睇住佢由零去到依家,觀眾肯定會嘩一聲,佢真係好努力去鍛煉,我都好佩服佢,每日大家都要應付好繁忙拍攝外,佢仲要抽時間做負重訓練,即係舉重舉鐵,又要做帶氧運動,飲食要好自制,呢個過程我經歷過,所以知道係好辛苦,佢最厲害地方係喺咁刻苦情況下,心情依然好開朗,佢真係唔係地球人,唔怪得咁多人鍾意佢。」

被陳豪視為半個教練

對於被視為半個師傅,阿聰表示兩人是鄰居,開始時他在會所跟阿Mo講解一些健身動作,他說:「話佢知點做、點練,我個教練都幫佢好多,畀啲專業意見佢,但呢啲都係其次,主要靠阿Mo自己去練。」他表示自己不能與阿Mo比較,因為對方在作戰狀態,而他目前在調整期,是另一種訓練方式要增大肌肉,他說:「舊年拍《幕後玩家》時我145磅,依家差不多170磅。」阿聰指對健身有興趣的朋友,有三樣事好緊要,就是飲食、休息和訓練,缺一不可。至於餐單,他說:「要保持身形狀態,一定要走油走糖走鹽,烚菜烚肉,所有嘢係冇味。炭水化合物就要因應體脂有幾多,酌量去減。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!