網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年8月30日 星期三

【《皆大歡喜》唔歡喜】趙學而小惠面左左 苑仔家燕姐為兩分鐘化妝間吵大鑊 __,家燕姐,趙學而,學而,家燕,薛家燕,

多得一位疑似借個女上位嘅爸爸,先知道喺觀眾面前幾乎都係笑口噬噬嘅薛家燕,原來都會對人不滿,不過今次講嘅唔係人哋爸爸,而係曾經同家燕姐以「不和」扯上關係 ...


多得一位疑似借個女上位嘅爸爸,先知道喺觀眾面前幾乎都係笑口噬噬嘅薛家燕,原來都會對人不滿,不過今次講嘅唔係人哋爸爸,而係曾經同家燕姐以「不和」扯上關係嘅人——苑瓊丹(苑仔)。

回帶返到2003年,當年拍緊《皆大歡喜》時裝版,有傳因為苑仔唔滿意家燕姐遲到兩分鐘,而喺化妝間破口大罵,當時家燕姐堅持自己冇遲到,並指苑仔冇禮貎,甚至有指家燕姐鬧苑仔「冇家教」,結果兩人爭持不下,有傳出動到該劇監製徐遇安出面調停。當時有傳苑仔其實早對家燕姐不滿,因家燕姐除咗拍劇之外,仲有電台主持、登台、拍廣告等,瓣數多多,經常要度期拍劇,變相影響到其他演員,所以苑仔早有微言,到嗰日先突然嚟個大爆發。

不過,事後家燕姐否認有不和事件,並指有人放流料,又澄清自己冇講「冇家教」,更稱平日開工時與苑仔有講有笑,家燕姐直言嬲到想喊,又曾聯絡過高層曾勵珍,要揪出元兇云云。而喺拍《皆》劇外景時有記者探班,家燕姐同苑仔更攬頭攬頸合照,以行動證明兩人冇不和;同劇演員之一陳彥行更指從冇發生不和事件。

苑仔雖然直認曾與家燕姐曾發生曾執,但強調沒有不和,仲話有人加鹽加醋,更指佢同家燕姐由《真情》開始合作,大家都有份度期,所以好明白。

講就咁講,事件發生幾個月後,有一場安排演員食月餅嘅戲份,又咁啱係家燕姐代言嗰個品牌,有指場內人士,包括苑仔在內拒食,令不和傳聞再被炒熱,家燕姐例牌否認,仲話會約同劇演員食飯,但就唔係擺和頭酒。

而呢個「不和」事件,一度喺09年「復燃」過,話說當年苑仔喺電台節目中大爆娛圈女星豪放史,當中涉及鹹豬手,事件越鬧越大,講嘅人就覺得爆料當笑料,但係牽連甚廣,最後家燕姐被問及事件時,亦認為苑仔應該收口,致令兩人不和消息再被翻炒。

其實《皆大歡喜》本來係套喜劇,不過,鬧不和嘅其實唔止家燕姐同苑仔,喺古裝版中,要「共侍一夫」嘅趙學而同梅小惠亦鬧不和,起因同樣因為遲到而起,有指因趙學而遲到影響拍攝進度,引起梅小惠不滿,趙學而某次再因遲到向現場演員道歉時,因梅小惠態度不友善,令趙學而憤然割席。(新聞連結: http://bit.ly/2weVp4A )

(資料圖片) 家燕姐(右)同苑仔被傳過不和 但二人否認
又一齊出席過台慶頒獎禮 有傳家燕姐要搵珍姐(前排右二)搵出放不和流料嘅造謠者 家燕姐同苑仔多次合作,圖為時裝版《皆大歡喜》。(劇照)
趙學而(左)及梅小惠亦因合演《皆大歡喜》而傳不和。(劇照)

鍾意就快D Share啦!