掃呢頁CODE去手機

2017年8月27日 星期日

【老婆係港姐】「常威」鄒兆龍驚爆連環劈腿 小三稱﹕甚至給我洗內褲 __,小三,鄒兆龍,港姐,

現年50歲嘅武打演員鄒兆龍,以《九品芝麻官》嘅「常威」一角深入民心,佢同89年港姐太太翁慧德結婚18年,婚姻生活看似幸福,但最近卻在名為「鄒兆龍出軌記 ...


現年50歲嘅武打演員鄒兆龍,以《九品芝麻官》嘅「常威」一角深入民心,佢同89年港姐太太翁慧德結婚18年,婚姻生活看似幸福,但最近卻在名為「鄒兆龍出軌記錄」嘅微博帳號,被一名女子爆料劈腿,該名女子仲公開佢同鄒兆龍嘅甜蜜微信語音互動,及一系列摸腿照,甚至透露交往期間,鄒兆龍曾幫佢洗內褲,怒轟鄒兆龍腳踏好幾條船,係個無情無義嘅賤男,消息一出引發網友熱議。

該名女子控訴,佢同鄒兆龍認識兩年後,盡地主之誼照顧佢,「我把他當朋友,他卻想睡我,把我灌醉得到我,之後我並不理他,他每天從早到晚甜言蜜語轟炸,甚至給我洗內褲,洗腦說要離婚這些詞,怪我年輕意志力差了點」。佢話:「鄒先生甜言蜜語溫情攻勢,又各種承諾,後期陷進去了。」

該女子話鄒兆龍信誓旦旦同佢講,生咗個女兒之後,同老婆6、7年冇性生活,好耐之前就搞離婚。該女子話自己每日都等,受盡煎熬,講過無數次分手,但又被鄒兆龍氹番,叫佢等,「想念的眼淚不知流了多少,甜言蜜語都是假的」。令佢最意想唔到嘅,就係佢後來發現原來仲有小四、小五、小六,當發現鄒兆龍腳踏幾條船之後,對方嘅態度轉趨冷漠,仲將佢嘅微信抹黑,「這次被劈腿讓我見識了什麼叫冷酷無情」。

佢隔空向鄒兆龍喊話:「我們睡在一起的日子少說150天吧? 想害你為何不拍個床照?錄性愛視頻?你的自私和最後劈腿時做法逼的我站出來說話!你私欲太重!」該女子表示,自己發表這一系列證據並不是為錢,而係為咗揭露鄒兆龍嘅真面目。

有關鄒兆龍傳婚外情,佢嘅經紀人孟凱綺前天在微博上回應,稱所有爆料為不實言論,目前已經交給警方和律師處理,「那個女的在網上散布謠言,破壞龍哥名聲,我已找專業人士鑑定,很多照片都是PS出來的」,還譏諷女方「這樣一個有心機的女人,不配我理她,我不想讓這個女人利用龍哥來炒作自己,想紅想瘋了吧,用這種下三濫的手段」。

一名女子在微博圖文並茂 ,爆鄒兆龍劈腿。 鄒兆龍用手搭住該女子嘅腳。 鄒兆龍經理人稱有人破壞龍哥名聲。
爆料女子稱不是為錢。

鄒兆龍與前港姐翁慧德結婚18年。
鄒兆龍喺《九品芝麻官》飾演常威,惡形惡相,深入民心。 鄒兆龍近年都好少喺香港發展。

鍾意就快D Share啦!