掃呢頁CODE去手機

2017年8月6日 星期日

【傳收億萬豪宅】肚凸凸拖霍建華 素顏林心如匿暗角唔見光 __,霍建華,林心如,

林心如同霍建華去年7月由好友升格夫妻,今年初產下愛女「小海豚」,婚後林心如絕少晒B,就算係心如本人貼圖,都係左遮右遮,總之點都唔肯俾大家見到佢全身。人 ...


林心如同霍建華去年7月由好友升格夫妻,今年初產下愛女「小海豚」,婚後林心如絕少晒B,就算係心如本人貼圖,都係左遮右遮,總之點都唔肯俾大家見到佢全身。人母為BB健康,可以全然不顧自己,收身都擺埋一邊。大S徐熙媛是一例,林心如都係。噚日台灣《蘋果》獨家直擊霍建華兩公婆去睇家俬,肌膚白雪雪嘅心如絕對係「見光死」,大大太陽底下拉埋老公匿喺暗角避躲太陽,睡眼惺忪搭著老公肩膊打喊露,一臉疲態。兩人噚日以白色瑪莎拉蒂代步,架車停咗喺林心如松山寓所樓下。豔陽高照,林心如一出門就遮面,鬆身紅白條紋寬連身裙之小腹略凸。兩人去到邊拖到邊,上車時,霍建華仲幫老婆開車門,攬腰扶佢上車。之後「霍心」手拖手去家飾店,睇咗成個鐘,離去前霍建華幫手睇下有冇傳媒,噢……散場~之前傳聞霍建華買億萬(新台幣)豪宅贈妻,但家飾店店員話:「只是來看看,還沒有決定。」林心如經理人就話唔知道。

(台灣蘋果日報圖片) 外面太曬… (台灣蘋果日報圖片) 呢個角度只係見到林心如「現」起個肚 (台灣蘋果日報圖片)
好攰呀!好曬呀! (台灣蘋果日報圖片) 之後的事…大家看圖都明白。 (台灣蘋果日報圖片) 林心如仍是改不了這個挺肚習慣。 (台灣蘋果日報圖片)
(台灣蘋果日報圖片) (台灣蘋果日報圖片) 睇裝修? (台灣蘋果日報圖片)
若不留神… (台灣蘋果日報圖片) 你根本不會注意到窗裡的她,是林心如。 (台灣蘋果日報圖片) 出來前已發現記者… (台灣蘋果日報圖片)
(台灣蘋果日報圖片) (台灣蘋果日報圖片) 這張相片構圖感覺就像是兩條光管… (台灣蘋果日報圖片)
這一對平時鮮有雙雙拖手示人,但其實佢哋都係尋常夫妻。 (台灣蘋果日報圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!