掃呢頁CODE去手機

2017年8月21日 星期一

張秀文水戰肉搏失守走陰 __,張秀文,

吓!畀人睇蝕晒!(設計對白)
張秀文水戰肉搏失守走陰炎炎夏日氣溫酷熱,消暑水上活動正好讓女星大晒Body,除蔚雨芯在前晚播出的節目中晒胸外,昨日一眾《同盟》演員穿上背心短褲玩「水戰 ...


張秀文水戰肉搏失守走陰

炎炎夏日氣溫酷熱,消暑水上活動正好讓女星大晒Body,除蔚雨芯在前晚播出的節目中晒胸外,昨日一眾《同盟》演員穿上背心短褲玩「水戰」,晒腰晒腿,相當吸睛!其中玩到癲的張秀文意外失守,向後翻跌落水時,不慎腿張開走陰露毛!而姚子羚亦彎腰晒線,甚為養眼,成功搶Fo!

無綫劇集《同盟》收視愈來愈好,一眾演員陳展鵬、胡定欣、陳山聰、姚子羚及張秀文昨日於黃竹坑一間酒店舉行宣傳活動,趁住夏日穿上背心短褲在泳池水中激戰!姚子羚、張秀文、阮兒將T-shirt剪爛露出小蠻腰,晒腰又晒腿!玩遊戲時,定欣與子羚要將展鵬掟落水,兩女不敵大隻的展鵬,子羚出茅招扯展鵬的T-shirt,幾乎扯甩!而趙希洛與阮兒對決時出盡力拉,最後倒豎葱式跌落水!

「爆喊」!學着七條褲打底

不過,怕水的張秀文玩水上扯大纜時,因為怕跌落水而嚇到呱呱叫,未幾她與阮兒、趙希洛及李璧琦四女對決時,跌落水的秀文向後翻,不慎腿張開露毛走陰!事後,她以短訊表示很怕水,對走光一事不知情,對於失守,她以「喊喊」Emoji回覆說:「由今日起我決心要成為打底王,要學古代女人着七條褲!」

定欣表示去年的同一天亦在此酒店為劇集《城寨英雄》宣傳玩水戰,談到她不時在社交網站擺性感泳衣照,何以今次如此密實?她說:「嗰啲相係精心挑選嘅。(怕走光?)要小心,有做保護措施。」問到可會擔心被山聰除衫?她笑說:「要離婚o架不過子羚跟我操咗兩日,依家肌肉痠痛,佢之前冇操得咁勁,我想將新一代打女呢個名過畀佢!」

張秀文玩水上扯大纜,一度向後翻,搞到腿張開!
  • 張秀文玩水上扯大纜,一度向後翻,搞到腿張開!
姚子羚俯身擘髀應戰,大騷Body。
  • 姚子羚俯身擘髀應戰,大騷Body。
李璧琦晒胸又晒V,都唔輸蝕。
  • 李璧琦晒胸又晒V,都唔輸蝕。

定欣諗計「剪」山聰

定欣笑指要與子羚夾計將山聰掟落水及除對方的褲,問到可有策略?她笑說:「用鉸剪!剪甩佢褲頭帶,佢話佢綁實嘛!(怕唔怕剪錯?)係喎!不過我怕搵唔到吖!」談到她不時與展鵬傳緋聞,不過現在展鵬有緋聞女友單文柔,可有覺得甩難?她說:「過咗宣傳期,希望大家唔好寫!(甩難?)唔好再放我個名落去!(幾時到你?)我會努力!順其自然!」

山聰聞言定欣與子羚有意除他的褲,他直言沒有打底,笑指惟有綁緊褲頭帶,定欣又笑言會出動鉸剪,問到可會擔心對方剪錯部位?他說:「都唔知玩咩遊戲,但係剪錯Apple(山聰女友)唔放過佢吖!」他表示劇中與子羚的親熱戲已播得七七八八,被問女友是否可開番電視睇?他說:「佢一路有睇。(睇到同子羚錫咩反應?)冇反應,佢知我哋好熟,佢話錫得幾自然!」又笑指與子羚的親熱戲不及李璧琦及敖嘉年。

文:影視組






鍾意就快D Share啦!