網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年8月30日 星期三

黃心美暗寸馬國明老:唔用年過半百已好好 __,黃心美,馬國明,

而我不知馬國明是誰?藝人黃心穎與胞姐黃心美出席電訊活動,兩人在台上演出趣劇,在劇中,心美自爆有男友,又狠狠地拍了心穎的頭一下。接受訪問時,心穎表示今次 ...


而我不知馬國明是誰?


藝人黃心穎與胞姐黃心美出席電訊活動,兩人在台上演出趣劇,在劇中,心美自爆有男友,又狠狠地拍了心穎的頭一下。接受訪問時,心穎表示今次是姊妹檔第四次合作,她說:「我哋做咗廿幾年姊妹先合作得四次,希望客戶多啲搵我哋。」提到之前心美打了心穎的頭,心穎即時投訴:「佢喺屋企就係咁對我。」心美反駁:「因為我平時冇機會咁做,所以頭先先咁狠。」

問到心美是否有男友,她解釋只是跟稿讀,那麼心穎有男友才是真?心穎說:「咁唔真實嘅嘢唔好喺台上講。」再問會否叫緋聞男友馬國明(馬明)為她安裝家居電器,心美笑着反問:「邊個嚟㗎?」心穎笑指是之前傳跟你不和的人,心美緊張說:「我要澄清我係高度讚揚佢(馬明),有次我喺活動見到佢,佢好好,佢等埋我round up先落台,對司儀有份尊重,所以我對佢印象好好。」

祝福心穎馬國明

她對着心穎揚言:「如果你同佢係真嘅話,我會祝福你哋。」心穎直言其實平時安裝電器之類由她負責,心美則負責叫她執屋,並自嘲:「我間房好亂,可以話係個黑洞或者迷你倉。我個房門開唔晒,要側身入房,仲要跨過啲嘢先可以上到床。(叫馬國明幫你執屋?)佢有排執,佢要搬屋。(你將你嘅嘢放喺佢屋企?)咁又唔得,咁遠。(叫佢幫手搬,佢有經驗?)好多人都有經驗。」問到會否想妹妹快點搬出去?心美坦言:「我發脾氣嗰時會叫佢搬走。之前同佢鬧交,佢話下個月搬出去,我放長雙眼睇佢幾時搬。」

黃心美寄語唔好28歲結婚

記者笑指心穎出嫁就會搬出去,心美坦言妹妹今年才28歲,有想過28歲結婚是否太早:「我唔介意佢爬我頭,我婚都離埋。我當年結婚都係28歲,以我經驗嚟講,唔好28歲就結婚,我當初結婚都唔知為乜,等佢腦囟生埋先。」記者指男方已經一把年紀,不能等太久,心美即抵死地說:「你哋唔用年過半百呢個字已經好好。」心穎直言結婚不應受年齡限制,亦難計劃太多。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!