網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年8月23日 星期三

【老竇面色一沉】譚芷昀出戰《全美一叮》半準決賽 唱兩大天后名曲被批評 __,譚芷昀,

9歲「小巨肺」譚芷昀(Celine妹妹)以香港人身份出戰美國才藝節目《全美一叮》(America'sGotTalent),今日於香港時間早上亮相節目嘅 ...


9歲「小巨肺」譚芷昀 (Celine妹妹)以香港人身份出戰美國才藝節目《全美一叮》(America's Got Talent),今日於香港時間早上亮相節目嘅半準決賽爭取出線機會。Celine妹妹今次唱出動畫電影《埃及王子》(The Prince of Egypt)主題曲、由兩大天后Mariah Carey及Whitney Houston合唱嘅《When You Believe》參賽,積極展露小巨肺歌藝,可惜評判之一嘅Mel B就批佢今次揀錯參賽歌,直指歌曲唔多啱佢唱,超出佢自己能力,搞到Celine立即顯得一臉失落,連坐在觀眾席嘅老竇譚順生都面色一沉。不過Mel B嘅發言,就令其他評判唔多認同,仲被Simon Cowell、Heidi Klum及Howie Mandel齊齊圍攻,尤其超模Heidi Klum就話:「可以忘記她(Mel B)說的。」並大讚Celine擁有甜美聲線,其他評伴都替佢講好說話,指Celine雖然歌唱技巧未算完美,但勝在天真可愛,是其吸引之處。

譚芷昀今日出戰《全美一叮》半準決賽。 以兩大天后Mariah Carey及Whitney Houston合唱嘅《When You Believe》參賽。 評判之一嘅Mel B批佢揀錯歌。
Celine妹妹立即收起笑容。 Heidi Klum卻大讚Celine擁有甜美聲線。
坐在觀眾席嘅家人都有捧場,見譚順生對愛女被批評都面色一沉。 Mariah Carey及已故天后Whitney Houston合唱嘅《When You Believe》。

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!