掃呢頁CODE去手機

2017年8月28日 星期一

風球奇遇記!李居明江美儀安全落船 __,李居明,江美儀,

最緊要人冇事!堪輿學家李居明與藝人江美儀於郵輪上舉行《潮爆開運王》TalkShow,受颱風「帕卡」影響,令二人及過千名睇騷的觀眾滯留於海中心,直至晚上 ...


最緊要人冇事!


堪輿學家李居明與藝人江美儀於郵輪上舉行《潮爆開運王》Talk Show,受颱風「帕卡」影響,令二人及過千名睇騷的觀眾滯留於海中心,直至晚上十時許,郵輪終在啟德郵輪碼頭泊岸,成功落船!

食晒三包暈浪丸

二人於晚上十時十五分現身啟德郵輪,李居明笑指今次是「風球奇遇記」,指Talk Show反應好好,參加人數2000人,他說:「返嚟嗰陣打風,啲港口閂晒,我哋係汪海中一條船。(間房聽到風聲?)係,啲風好大,但好彩都一瞓到大天光!」美儀則透露今次的航程未有安排上岸,而船就去了台灣及福建的公海!談到她頭暈又嘔,她說:「係,上船之前已經唔舒服,我耳水不平衡,所以帶咗三包暈浪丸,不過同啲工作人員一齊食晒,成廿幾人!」

至於在船上可有混亂?美儀笑謂:「啲fans好乖好好,船公司安排晒一日三餐,個個食到又肥又飽!」李居明亦指船上安排好好,沒有因打風而造成混亂。二人直言雖然原定今早七點回港,現延至晚上十時,無人可預測亦無人希望發生,最重要是大家安全!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!