掃呢頁CODE去手機

2017年8月19日 星期六

【警察世家有脾氣】火爆新人袁詠儀 當眾鬧王晶 __,王晶,袁詠儀,

(資料圖片)90年港姐冠軍袁詠儀,警察世家出身,全家上下都係警察,自細就可以打橫行,由細到大都幾霸道,而且勢力太大,無人可管到佢。唔止激嬲成龍,靚靚就 ...


90年港姐冠軍袁詠儀,警察世家出身,全家上下都係警察,自細就可以打橫行,由細到大都幾霸道,而且勢力太大,無人可管到佢。唔止激嬲成龍,靚靚就連王晶都照鬧。2013年佢應邀上《最佳女主角》做嘉賓,話當時上位太易,做完《勁歌》主持就做《我愛玫瑰園》主角:「我覺得自己好好喎,你唔會覺得自己唔好。」試過一次,「當時有燈光師好大聲嗌我,同我講:『你企出嚟啦,你睇唔到自己俾人遮住啲光咩?』中間梗係夾雜其他語言啦,當時我覺得自己好勇㗎,我話:『我識就唔會企喺度啦!』我係多管閒事,警察嘛,由小到大,屋企大小事都由我主持公道,我慣咗以為任何環境都可以咁,o依家當然識諗。」至於鬧王晶嗰次,靚靚話:「佢應承幾點放我走,你知啦,紀律部隊好準時,最多差十五分鐘,唔可以差太遠,唔係我會發癲㗎。但次次夠鐘嗰陣都唔放人,啲製片又唔知死晒去邊,你又唔敢走喎,但其他製片等緊。「嗰陣我瞓緊,有人走埋嚟,細細聲講:『起身喇』,我一起身就鬧啦,應承放人又唔人咩咩咩咩,鬧鬧鬧,望清楚啲先至知係導演,梗係即刻扮瞓過啦!」女新人指住導演嚟鬧呢單嘢更成為報章焦點報道,靚靚謂:「通常啲人係指住製片鬧,我就指住導演鬧。」唉…


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!