網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年8月19日 星期六

車婉婉蘇永康仔仔撞樣 網民話似孖仔 __,康仔,車婉婉,蘇永康,

相認喇!相認喇!藝人車婉婉,今年3月就為中澳混血兒老公Jonathon生咗囝囝「BBQ」,一家三口可謂幸福滿瀉!車婉婉不時都會上載囝囝嘅新相,同大家分 ...


相認喇!相認喇!

藝人車婉婉,今年3月就為中澳混血兒老公Jonathon生咗囝囝「BBQ」,一家三口可謂幸福滿瀉!車婉婉不時都會上載囝囝嘅新相,同大家分享佢作為新手媽媽嘅喜悅,尋晚佢就上載咗抱住囝囝嘅相,不過望真啲,點解BBQ好似唔同咗樣嘅?原來車婉婉抱嘅唔係BBQ,而係蘇永康個囝囝蘇展弘(Jazz)。

事關車婉婉尋日就同蘇永康個老婆Anita去咗high tea,交流湊仔經之餘仲畀佢兩個囝囝傾吓偈。相中嘅BBQ仲好主動咁拖住Jazz隻手,而且仲口擘擘,可愛指數爆燈!Jazz就好淡定咁望咗去第二度,完全冇理過BBQ,認真搞笑。而車婉婉仲話:「BBQ一貫以熱情的態度和Baby Jazz溝通,而Baby Jazz亦很喜歡和人傾偈,我相信是有Baby Language的,他們玩了一陣便決定一起乖乖的睡覺,一點也不妨礙MaMa們下午茶傾計(偈)活動、真懂事,生性。」唔少網友都話BBQ同Jazz好似孖仔,唔知佢哋兩個會唔會做結拜兄弟呢?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!