掃呢頁CODE去手機

2017年8月31日 星期四

娛刺撈飯:鄧永鏘病逝等不到告別派對 王子冇請飲最酸 __,鄧永鏘,

鄧永鏘等唔到告別派對!成日擔住口大雪茄、滿口英文、喜與英國貴族打交道嘅鄧永鏘,於英國病逝,終年63歲。佢一班好友個個慨嘆咁話好突然!人就係咁化學,鄧永 ...


鄧永鏘等唔到告別派對!


成日擔住口大雪茄、滿口英文、喜與英國貴族打交道嘅鄧永鏘,於英國病逝,終年63歲。佢一班好友個個慨嘆咁話好突然!人就係咁化學,鄧永鏘因為患有重病,聽醫生講話自己只得番一、兩個月命仔,所以臨走前都話要喺英國搞番個告別派對。佢話與其死後個個親朋好友喺佢喪禮出現,倒不如死前搞個告別派對,起碼可以親眼見多次喎!

喜與英國貴族交際 終年63歲

派對未開始, 已有超模「黑珍珠」娜奧美金寶(Naomi Campbell)同Eva Herzigova親自嚟探病兼玩自拍。佢本來打算搵班名人明星嚟同佢食最後晚餐、玩埋個告別派對,諗住玩夠、食夠、好頭好尾等「倒數」埋單,點知人算不如天算,個派對都未開始,佢就已經等唔到,都算係含恨而終!

雖然鄧永鏘算係出身大戶人家,佢阿爺係已故富商鄧肇堅,不過十個有九個都爭啲以為佢係流住blue blood 嘅英國人,因為佢生前成日話同已故王妃戴安娜、英國王儲查理斯等皇室成員好老友!不過,人走茶涼,真係一啲都冇錯,鄧永鏘成日話同戴安娜未結婚前已認識,又話戴安娜喺巴黎炒車過身當日都有同佢傾電話,點知之後戴安娜囝囝威廉王子結婚時,竟然冇請佢去飲!

「請幾千人都冇請我」

嘩!全世界都成日聽鄧永鏘話同戴安娜老友㗎啦,依家世姪結婚,大排筵席請幾千人,竟然冇請到鄧永鏘呢位世叔伯?仲要鄧永鏘成日話三十幾年前同威廉個阿嫲、即係英女王跳過舞喎!同你阿嫲又跳過舞、同你媽媽又話friend過,條數點計先?就連鄧永鏘本人當年都酸溜溜咁話:「都冇請我,佢請幾千人都冇請我。唔會唔開心,我係同戴安娜友好,同佢個仔威廉都係朋友,不過呢幾十年,佢有自己嘅朋友,希望佢呢段婚姻將來好成功,好happy !」面係人哋畀嘅,架唔通要自己丟咩?鄧永鏘話晒都係爵士嚟㗎嘛,唔通潑婦罵街鬧世姪威廉王子咩!

好似當年鄧永鏘再婚,威廉王子冇去飲都算,連威廉老竇查理斯都冇影,吓?老友喎!不過掹車邊都叫做有個英國皇室成員嚟到賀吓嘅,咪就係N年前同安德魯王子離婚嘅約克公爵夫人莎拉囉!如果話鄧永鏘有咩遺憾,莫講話搞唔成最後嘅告別派對,呢鋪世姪結婚唔請自己,都算係另一個遺憾,話晒佢咁喜歡同英國上流社會打交道!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!