掃呢頁CODE去手機

2017年8月20日 星期日

陳展鵬同單文柔煲劇:呢段時間相處最多 __,陳展鵬,展鵬,單文柔,陳展,

了解咗好耐喎。藝人陳展鵬於黃竹坑一間酒店為新劇《同盟》舉行宣傳活動,大玩水上活動,他表示對收視滿意,最近兩星期的收視都達27點,預告將有衝擊給觀眾,將 ...


了解咗好耐喎。

藝人陳展鵬於黃竹坑一間酒店為新劇《同盟》舉行宣傳活動,大玩水上活動,他表示對收視滿意,最近兩星期的收視都達27點,預告將有衝擊給觀眾,將播出與定欣有打到上床及車籠打鬥戲。

談到他在專訪中承認與單文柔拍拖,他否認並謂:「我都唔知點解話我認咗,係了解同相處緊。(晚晚一齊開電視睇?)都係睇緊TVB嘅。(話你認咗?)呢段時間係相處得最多。」又指有好消息會通知大家,至於是否結婚才會通知大家?他謂:「唔係到結婚嘅,正式拍拖會講,或者分開呢!」至於單文柔可有收看《同盟》?他說:「佢《城寨英雄》都未睇完,《同盟》都鍾意嘅,不過就鍾意睇山聰同子羚多啲。(想睇你同定欣)佢係新人要學習吓。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!