掃呢頁CODE去手機

2017年8月23日 星期三

十號波開工!克勤中環遇「飛窗」勁驚險 __,克勤,李克勤,

克勤喺今日十號波下照開工,架車去到中環時仲遇上驚險事!即將假紅館舉行演唱會的李克勤果然人如其名,非常勤力,在十號風球下,依然工作。今早他於社交網站In ...


克勤喺今日十號波下照開工,架車去到中環時仲遇上驚險事!

即將假紅館舉行演唱會的李克勤果然人如其名,非常勤力,在十號風球下,依然工作。今早他於社交網站Instagram寫道:「今朝老婆和大小老闆(指兩個仔)問我是否一定要10號風球開工…」克勤話其實佢都想休息,但係冇辦法,因為綵排時間密密麻麻,下午排舞,晚上排歌,跟住第日又要飛商演,只可以喺十號風球下錄新歌《龍鬚糖》。

十號風球出去錄歌,克勤話都遇上驚險事,他說:「架車去到中環,唔知邊度有個窗飛咗落街,好彩冇中我哋架車,一地玻璃碎,架車都吹到左搖右擺咁。」

早前克勤和黃偉文及老婆盧淑儀就一齊往東京為演唱會置裝,全程都由黃偉文做「話事人」,自己只是負責試身。他說:「第一次有呢啲經驗,都幾好玩,覺得幾輕鬆自在,尤其試身個嗰陣有日籍服務員話『nice body』時,就更加感到有啲輕飄飄嘅感覺。」

問克勤可覺得自己成功操fit出「nice body」,克勤就話:「自問都幾nice㗎,不過黃偉文話鎖骨以下都唔會露,咁操個nice body都唔係為露嘅,為自己體力好啲,身體健康,可以做好個演唱會。」

今次演唱會,克勤還會推出限量郵票、T-Shirt及環保袋等演唱會紀念品,T-Shirt不只有大人Size,還有小童碼可以變親子裝,克勤話:「係呀,次次開演唱會,件衫『大細老闆』都想有件一樣,今次公司做咗親子裝,咁我有佢哋又一齊着,我估佢哋會好開心。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!