網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年8月16日 星期三

大仔扭買玩具 周家蔚唔破慳囊有妙法 __,家蔚,周家蔚,

TJ在旁打功夫為媽咪「打氣」!藝人周家蔚(Janet)與囝囝洪大仁(TJ)到鑽石山出席活動,大玩鐳射射擊遊戲。期間,手舞足蹈的JT就除低一身裝備,在旁 ...


TJ在旁打功夫為媽咪「打氣」!

藝人周家蔚(Janet)與囝囝洪大仁(TJ)到鑽石山出席活動,大玩鐳射射擊遊戲。期間,手舞足蹈的JT就除低一身裝備,在旁打功夫為媽媽「打氣」,非常搞笑。訪問時,Janet即指囝囝非常嗲,有時個仔扭買嘢,她便會叫囝囝從「媽咪陪你」同「媽咪返工搵錢買畀你」中二揀一:「佢話要我,暫時係啦,要得幾耐得幾耐,大個咗佢就要女朋友。」

明年或上少林寺

提到囝囝識打功夫,Janet即笑指個仔從觀看爺爺洪金寶的電影中的學識:「睇佢打筋斗咁,睇得好入神!」問會否讓他學功夫,她即指老爺打算送他去少林寺:「我都捨得,可能出年、後年暑假,等佢感受吓平淡生活。」又謂自己媽媽曾到過內地偏遠地區做義工,回港後因食得清淡而靚咗。

勁食生日飯

提到她本月25日生日,她即指已經食了兩餐生日飯,更笑謂陸續有來,但老公洪天明遲遲未有表示:「我同老公講我好忙,依家Schedule Full晒,叫佢早啲Make Appointment,再唔係就叫佢同一班朋友一齊搞。」不過她指老公非常心繫其馬來西亞製作公司,搞到成日失眠,戥他辛苦。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!