網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年8月28日 星期一

娛樂專題:「霸氣游生」袁文傑捱出頭 __,袁文傑,袁文,

凡事做好本分,不應酬亦不強求,仲有出頭天。藝人袁文傑早前在無綫劇《不懂撒嬌的女人》中,飾演霸氣總裁「游生」而人氣急升,以45歲之齡成為新一代「師奶殺手 ...


凡事做好本分,不應酬亦不強求,仲有出頭天。


藝人袁文傑早前在無綫劇《不懂撒嬌的女人》中,飾演霸氣總裁「游生」而人氣急升,以45歲之齡成為新一代「師奶殺手」!主持、演戲均出色的他,回想入行多年隨遇而安,凡事做好本分,不應酬亦不強求,抱着「機會是你的總是你的」宗旨,終於默默耕耕捱出頭!

劇集《不懂撒嬌的女人》播出後,成為全城熱話,連帶當中的角色也備受關注。除了宣萱和林文龍的演出備受讚賞外,飾演霸氣總裁「游生」的袁文傑亦獲網民熱烈討論!「游生」每次出場也引起觀眾關注,對於上年剛簽約無綫,在因緣際遇下接拍了首部4K製作的重頭劇,袁文傑自覺幸運,坦言時機十分重要:「我事後先知,原來我係劇集中最後一個拍板決定嘅角色,如果我早幾個月簽約,可能已經加入咗其他劇組,遲幾個月劇集又已經開拍,所以時機真係好重要!」

回想起初接劇本,袁文傑指「游生」一角看似戲份不多,但每次出場也是劇集的關鍵時刻,影響劇情走向,因此他與監製傾劇本時亦格外留神:「監製同我講,劇集嘅人物關係圖最頂層嘅就係呢個角色,所有事都係佢造成,所以我好感恩同珍惜有呢次機會。」

18歲 入無綫藝訓班

身高1米80的袁文傑獲網民讚外表貴氣,甚有富二代風範!他聞言笑指十多歲便出社會工作,是工作經驗豐富的「富」:「我出嚟做嘢第一份工,係做錶帶打窿,日日唔停手,做咗一個月就覺得頂唔順,實在太悶之後又試過好多唔同嘅工作,做過酒樓侍應:『先生飲咩茶?』,又做過賣衫Sales,接觸過唔同嘅人同事,我好鍾意觀察唔同人嘅面貌。」嘗試過不同工作後,當年只有18歲的袁文傑,膽粗粗報名參加無綫電視第四期藝員訓練班:「畢業之後,無綫當時只簽咗6個人,當然我並唔係其中一個!雖然冇簽約,但好彩好快有其他工作搵我,幫人拍吓MV,影硬照咁,都唔使為經濟擔心。」

阿仙奴忠粉 變音癡

眾所周知,袁文傑是球隊阿仙奴的忠粉,講波更是頭頭是道,甚至自組團隊在網上講波。但原來除了足球外,他對音樂的熱愛程度亦不遑多讓,是「音癡」一名。他手舞足蹈地說:「嗰時完咗藝訓班,除咗拍MV、行Show外,平時就去唱片舖賣CD,雖然淨係得4,000蚊一個月,但因為我有其他收入,所以冇所謂。可以成日不停聽唔同音樂,又可以同其他樂迷傾吓講吓,交流心得,簡直賺晒!」直到現在,袁文傑仍有一個開CD舖的夢想,他說:「依家樂迷聽嘅歌都比較狹窄,可能只係聽流行嗰幾首,其實音樂嘅世界好大,好想話畀多啲人聽,同大家分享。」

CD舖 遇怪客葉家寶

在賣CD的時期,袁文傑還遇上一個特別人物:「嗰時有個客,成日喺就關門時出現,揀隻碟叫我開畀佢聽,如果啱聽就會即買,慢慢我哋就有傾吓偈。點知有一日,我睇電視見到嗰個客出現,仲坐喺電視台高層嘅前排位置,佢就係葉家寶。」袁文傑回想起當年,葉家寶曾笑問他:「有冇興趣嚟亞視玩吓?」雖然最後不了了之,但想不到數年後,輾轉間他真的加入了亞洲電視,成為旗下藝員。

擔正拍劇 咀楊恭如

藝訓班後,袁文傑參加了《第二屆寶麗金卡拉OK模特兒大賽》並贏得冠軍,遇上了他人生中的兩位伯樂:「好多謝唱片公司老闆劉東夫婦,佢哋好照顧我,仲介紹我入亞視,打開咗我嘅演藝之路。」1995年袁文傑加入亞視後,遇上另一位伯樂-劇集監製蕭笙:「好多謝監製蕭笙,當時起用我呢個新人做男主角,你諗吓,同米雪、姜大偉、楊恭如同陳煒一齊拍,係幾咁難得嘅機會。」袁文傑又大讚楊恭如非常有「風度」:「有場戲我要同恭如錫,可能佢見我係新人,所以好照顧我嘅感受,竟然問我:『一陣我要錫你,你介唔介意?』我當然話唔介意」

在亞視,袁文傑更有機會做大騷司儀,發展另一方向:「呢個要多謝前亞視節目監製凌雪娥小姐,係佢突然打畀我,搵我做大騷司儀,令我可以向司儀界發展。」他亦不負所望,2015年贏得《全球粵語主持人大賽》冠軍和「最有台型大獎」。

亞視舊人 齊集大台

2011年,袁文傑離開了工作15年的亞視,先後為NowTV和有線主持節目,又為網台音樂和足球節目任主持,直到2016年簽約無綫。再次簽約電視台,袁文傑直言感安穩:「個心安定咗,入到無綫第一個感覺就係好大,同埋又撞到一啲以前亞視嘅人,雖然只係一小部分,但呢一小部分對我嚟講好有親切感。」回望入行多年,袁文傑一直以隨遇而安的態度面對,他說:「尹天照大哥同我講,其實我依家擁有嘅嘢,都係順應而來,要識感恩,我都好認同,覺得唔使刻意去做任何嘢。有人問我點解唔去應酬?我覺得做好自己就可以,唔使做咁多無謂嘢。」

拍拖6年 唔愛束縛

提起拍拖6年的女友張潔蓮(Jackeline),袁文傑立刻笑得非常甜蜜,大讚女友是個很有耐心兼充滿愛心的人,又讚她天生懂得和小朋友溝通。問到他認為自己有何吸引之處迷倒女友時,他笑笑口說:「梗係外貌啦,哈哈!講笑啫,我都唔知。我又唔浪漫,又唔會有驚喜,可能有安全感,因為我好有交帶。(日日報到?)又唔係報到嘅,我覺得發生咩事都應該講聲。」他又直言未有結婚的確實計劃:「我係一個唔鍾意受束縛嘅人,可能即興結婚!」

場地:名館

鳴謝:Barry@J&B Ent


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!