掃呢頁CODE去手機

2017年8月21日 星期一

劉溫馨陪你過每一天 日日都係晴天! __,劉溫馨,

大家快啲去下載啦!東網巨星水着節目《東網Baby》一到夏天都會請讀者雙眼吃冰淇淋降降溫,至今已雲集逾160位索爆女神,最近《東網Baby》專區推出多款 ...


大家快啲去下載東網巨星水着節目《東網Baby》一到夏天都會請讀者雙眼吃冰淇淋降降溫,至今已雲集逾160位索爆女神,最近《東網Baby》專區推出多款 ...


大家快啲去下載


東網巨星水着節目《東網Baby》一到夏天都會請讀者雙眼吃冰淇淋降降溫,至今已雲集逾160位索爆女神,最近《東網Baby》專區推出多款Wallpaper,精選十位索女包括陳嘉桓、劉溫馨、陳婉衡、歐陽巧瑩、阮兒、彭慧中、曹思詩、陳偉琪、利穎怡及黃文意的靚相製作,大家仲唔快啲Download!

無綫女藝人劉溫馨分別在劇集《踩過界》及《不懂撒嬌的女人》有不同類型的演出,獲得網民注意,原本身材已Fit到漏的她,早前為拍攝《東網Baby》節食幾日,令身材更有線條,拍攝當日果然Fit爆,纖腰加上小麥色肌膚夠晒吸睛!而為了拍靚相,溫馨更不惜爬樹又落海,非常專業,她說:「雖然當日拍攝係好辛苦,不過見到成果咁靚都覺得值得!大家快啲Download《東網Baby》Wallpaper,咁以後無論晴天、雨天,只要見到我燦爛嘅笑容,每一日都充滿陽光」

Profile

劉溫馨

年齡:26歲

身高:1米70

三圍:33C、24.5、36

【《東網Baby》Wallpaper專區】

https://goo.gl/G56uC2


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!