網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年8月28日 星期一

【宣誓風波】維持生計有難度 游蕙禎轉戰幕後獲聘做後勤 __,游蕙禎,

陳善南攝【新增動新聞】對於未來的工作,青年新政游蕙禎指,要視乎同議題,可出席立法會、城規會或巿建局的公聽會表達意見,「可能無效,但都要繼續去做,不只向 ...


【新增動新聞】對於未來的工作,青年新政游蕙禎指,要視乎同議題,可出席立法會、城規會或巿建局的公聽會表達意見,「可能無效,但都要繼續去做,不只向政府表達意見,亦令更多人支持我哋本身行動」。梁頌恆則指,青年新政未來「要往體制外走」,會走街頭抗爭路線,但不是只有衝或打打殺殺,亦希望大家能支援良心犯和政治犯,令他們面對審訊或在獄中時,不要覺得是自己一個人行,「一直以來,以前舉牌釋放邊個邊個,好多時唔係香港人,現時突然有一個遊行,我哋舉百幾個牌,全部都係香港人,件事係去到呢個地步」。

對於對香港人的寄語,游蕙禎指,「可以對政府失望,但唔可以對自己的人失望」,指很多時希望不是靠人給予,而是要自己爭取,「當我哋面對咁困難情況下,係需要自己諗更多,我哋好慣性停在體制內嘅思維,如體制內嘅路已無,體制外嘅思考亦好重要,無咗呢條路,我哋仲可以點去行」。梁頌恆則指,現時感到猶如2014年12月尾雨傘革命被清場後的無力感,「我期望有下一個梁頌恆,係會諗到一啲新嘅路,可以推進香港成個民主運動,或者為自由、公義、制度去奮鬥。我哋今日係幾孤立無援,但從正面方向睇,係如果我哋不救自己,就無人能救我哋」。

至於目前生計方面,游蕙禎指,自己現時已獲聘做「Back office(後勤辦公室)」工作,「做緊一啲唔出名、唔出樣的工作」,形容現時維持生活是「相對地困難」,「既要兼顧工作,官司未完,仲有其他政治上的東西計劃緊,要兼顧兩邊」。梁頌恆則指,過去幾個月都有做「social media content(社交媒體內容)」的臨時工作,「之後未諗到」。


鍾意就快D Share啦!