掃呢頁CODE去手機

2017年8月16日 星期三

默認撻着袁偉豪 張寶兒冧爆:了解中 __,袁偉豪,張寶兒,

咁幾時先會正式公開呀?港姐張寶兒(Bowie)到將軍澳電視城開工,被踢爆與袁偉豪撻着的她,接受訪問時,張寶兒全程甜笑冧爆。問到二人是否拍拖?她直言了解 ...


咁幾時先會正式公開呀?

港姐張寶兒(Bowie)到將軍澳電視城開工,被踢爆與袁偉豪撻着的她,接受訪問時,張寶兒全程甜笑冧爆。問到二人是否拍拖?她直言了解中:「去到互相了解嘅地步。(有冇約出街?)大家了解嘅方法係唔同嘅,我都會想了解呢個人嘅作品,係個點樣嘅人。(約出嚟見面咁了解?)要約出嚟係難啲,大家都好忙。(有冇單獨約會?)冇乜喎,去完非洲之後大家有聯絡,同成個台前幕後有個Group,所以咁樣傾吓偈都係一種了解。(係咪喺非洲撻着?)喺非洲認識,之前只係同事,只有傾偈。」

問袁偉豪是否她喜歡的類型?Bowie笑說:「我好欣賞佢。(欣賞佢大隻?)欣賞佢係一個好務實好出色嘅藝人。(啱傾?)我同好多人都啱傾!同佢都OK嘅。(港姐殺手喎!)係?」有指Bowie亦在社交網站放閃,她說:「睇到報道我都有啲驚訝!嗰個Page係選完後粉絲幫我開嘅,選完後就一直用緊嗰張相,唔係我整嘅。(覺得粉絲認同你哋一對?)選完就有呢張相,都太耐以前。(覺得佢追你?)感覺大家都表示友好。(即係你都畀機會佢?)大家起碼唔抗拒,再睇吓點囉。」Bowie早前回復單身,問到是否已Ready拍拖?她即尷尬說:「都好難講,好似接Job咁,有Job咪接囉!我覺得人生係隨遇而安嘅。(約會吓?)有緣分囉。(被踢爆有壓力?)每一日都有壓力嘅,相信對我自己係一個好好成長。」師姐岑杏賢都祝福你哋,會否覺得消除尷尬?Bowie說:「都同佢見過面傾過偈,佢好Nice,冇話尷唔尷尬。(問心佢開綠燈?)同事之間有咁多嘅愛係好事嚟!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!