掃呢頁CODE去手機

2017年8月2日 星期三

譚芷昀再戰《全美一叮》金掣直送半準決賽 __,譚芷昀,

Celine被「黃金按鈕」直送半準決賽。9歲香港女童譚芷昀(CelineTam)早前參加美國才藝比賽真人騷《全美一叮》(America'sGotTal ...


Celine被「黃金按鈕」直送半準決賽。

9歲香港女童譚芷昀(Celine Tam)早前參加美國才藝比賽真人騷《全美一叮》(America's Got Talent),憑翻唱加拿大天后莎蓮迪安(Celine Dion)名曲《My Heart Will Go On》晉級,Celine於第二輪賽事翻唱美國男歌手米高寶頓(Michael Bolton)名曲《How Am I Supposed to Live Without You》,更獲評判以「黃金按鈕」直送半準決賽!

Celine上台後,評判Heidi Klum表示:「我記得你叫Celine,而你嘅妹妹叫Dion!因為你哋對莎蓮迪安有『一啲啲』着迷。咁你今日會唱邊首莎蓮迪安嘅歌畀大家聽?」Celine笑住回答:「Well,今日我唔係唱莎蓮迪安嘅歌,我係唱《How Am I Supposed to Live Without You》。」Heidi祝她好運後,Celine說:「多謝。」

Celine一邊唱,評判一邊露出嘉許神情,觀眾又不斷歡呼,Celine更將最後一個音拖得長長展示「小巨肺」實力。Heidi表示:「群眾都為你瘋狂!」鏡頭便切去觀眾站立拍掌的場面。客席評判Laverne Cox表示:「我想帶你返屋企,你好可愛好得意,把聲又好正,好有才華,好多謝你,我好佩服,你咁可愛我忍唔住」說完便按下每個評判一季只能按一次的「黃金按鈕」將Celine直送8強賽,現場立即降下金絲帶,Celine更驚訝得張大嘴巴。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!