網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年8月3日 星期四

《踩過界》結局率先爆!朱千雪被槍殺慘死 __,千雪,朱千雪,

《踩過界》結局率先爆!王浩信一開眼就見到自己最愛嘅朱千雪慘死…無綫熱播嘅劇集《踩過界》最近大受好評,唔少劇迷星期六、日都坐定喺電視機前面等睇!而今個星 ...


《踩過界》結局率先爆!王浩信一開眼就見到自己最愛嘅朱千雪慘死…

無綫熱播嘅劇集《踩過界》最近大受好評,唔少劇迷星期六、日都坐定喺電視機前面等睇!而今個星期就會播出第一季嘅第13同14集,之後就會進入第二季嘅劇情。而第二季嘅全部14集已經喺內地網站有得睇喇!

第二季劇情主要係講王浩信同朱千雪嘅情緣,但朱千雪就畀飾演佢爸爸嘅單立文極力阻止,唔畀佢同王浩信一齊,朱千雪無奈之下就離開香港仲打算同翟威廉結婚。但結婚前朱千雪就覺得自己忘記唔到王浩信,選擇逃婚返香港搵王浩信仲勸佢做手術等佢重見光明。以為一切都好如意嘅時候,王浩信拆開眼嘅紗布嗰日,朱千雪就畀人殺死咗!

王浩信當時就以為張振朗係殺人兇手,而李佳芯就覺得事實唔係咁,所以決定為張振朗做辯護律師。李佳芯仲查到證據證明張振朗係無辜,但同時畀真正嘅殺人兇手單立文發現,單立文知道即刻殺人滅口,將李佳芯推落懸崖。後尾王浩信都發現到呢個證據,仲成功用計將單立文送入獄。雖然惡人有惡報…但相信朱千雪死咗呢個結局,都冇人會覺得呢一個係一個Happy ending!

但留意番,內地網站嘅版本係有經過刪剪,所以喺無綫播嗰個版本先係最原汁原味嘅!對於大結局劇情被披露,問到會否怕繼續影響於無綫播放的收視時,監製林志華接受東網獨家訪問時謂:「結局知道了,但睇劇集享受過程才是重要!呢套劇絕對值得大家細心欣賞,慢慢享受!此劇的口碑好,冇失禮港劇,希望努力為此劇付出的人得到應有回報!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!