掃呢頁CODE去手機

2017年8月14日 星期一

娛樂專題:衛詩雅冇工開片場打躉等圓夢 __,衛詩雅,詩雅,

入行多年,衛詩雅對演戲的熱愛有增無減。藝人衛詩雅入行多年對演戲熱誠有增無減,在幕前享受演員的工作,但卸下演員身份,她亦甘願默默擔任片場幕後工作,目的是 ...


入行多年,衛詩雅對演戲的熱愛有增無減。

藝人衛詩雅入行多年對演戲熱誠有增無減,在幕前享受演員的工作,但卸下演員身份,她亦甘願默默擔任片場幕後工作,目的是為感受在片場的氣氛。她坦言想一圓導演夢,自編自導自演一個屬於自己的香港故事,帶出香港文化情懷。

藝人衛詩雅在今屆香港電影金像獎中以一身性感打扮現身,令人眼前一亮,其實入行多年的她,入行前曾任職珠寶業,有一份穩定的收入,但為了一個演戲夢想,毅然辭去工作入行。多年來詩雅演出過不少角色,享受做幕前的同時,她也希望一嘗做導演,更已經不時寫劇本,希望可以開拍一個有關自己年代的香港故事:「如果有咁嘅機會我一定想嘗試,可能我太享受做演員,最幸福係做演員,所以有機會(執導)會試嘅,但興趣唔會大過做演員。」

想拍香港情懷故事

問到如果自編自導自演可會考慮?詩雅即答:「咁就OK,我平時都有寫吓劇本,又或者同人傾吓劇本。(想拍咩?)拍關於香港地道事,我係一個土生土長香港人,想拍一個屬於自己年代嘅故事,拍個香港情懷嘢,以一個輕鬆手法帶出香港文化。」

客串撈幕後都滿足

若對工作充滿熱誠,就會愛上工作的全部!而詩雅正正就是這類人,除了享受演戲,更愛上在片場的工作,即使沒有戲份她仍會返回片場幫忙做幕後,在現場感受當中氣氛也覺開心,她說:「可能我太鍾意演戲,畀我喺片場做任何角色我都鍾意,應該話我好鍾意喺片場入面嘅感覺,無論係咪演緊戲都好。就算冇我嘅戲份,我都堅持要返去片場,幫手推吓軌打吓板呀,做吓副導,我好享受現場嗰個氣氛。」

拍戲迷失匿酒店唔願見人

衛詩雅拍過不少電影,亦有迷失的時候,她憶起拍畢電影《失眠》後,竟有家歸不得,想收埋自己。

她說:「拍完戲之後我放咗兩個星期假,去咗酒店住收埋自己,因為嗰陣返唔到屋企,如果返去,個狀況屋企人會擔心,嗰段時間好想自己一個人,等自己輕鬆吓先,所以選擇匿喺房,每日睇戲睇電視。(冇出過街?)每日就係出去食早餐,之後叫Room Service囉!」

乜都學讀中醫自我調理

衛詩雅入行前從事珠寶工作,早已擁有珠寶鑑證師牌照,早年更曾做才女推出教人揀鑽石的著作,近年她邊演邊學,開始學寫劇本望執導演筒外,原來連中醫都學埋!

做演員除了要有演技,亦要有良好體魄,詩雅坦言為此曾學習中醫調理身體:「我識睇自己面色,一唔好咁就要飲紅棗水,都有買書學過,亦有報過短期嘅班,因為我乜都有興趣、乜都想知道。」她自認乜都想學,希望能成為朋友的百科全書,但笑言現階段還未夠「斤両」。

場地:鉄人旨花


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!