掃呢頁CODE去手機

2017年8月27日 星期日

打風照做嘢 傅嘉莉搭車遇水浸嗌救命 __,傅嘉莉,

呢個水氹會唔會太誇張?颱風「帕卡」襲港,唔少地方都出現水浸嘅情況,出面風大雨大,好多人都會選擇留喺屋企避吓風頭,不過一班藝人為咗搵真銀,都冇辦法唔繼續 ...


呢個水氹會唔會太誇張?


颱風「帕卡」襲港,唔少地方都出現水浸嘅情況,出面風大雨大,好多人都會選擇留喺屋企避吓風頭,不過一班藝人為咗搵真銀,都冇辦法唔繼續工作。藝人傅嘉莉(Kelly)喺今朝6點幾嘅時候,就上載咗一張馬路水浸嘅相,個水氹大到幾乎浸咗半部車,Kelly仲留言:「大家面對前面蓋過半個車身的水潭(氹),貨車,巴士,的士,私家車都停泊在一旁等,唔願博...本身在中間等嘅的士首先沖(衝)過去,但...去到中間...死左(咗)火...後面好多車又冇路走應該點做好...」唔少粉絲都叫佢唔好衝落去,仲叫佢搵個安全嘅地方報警求助。

之後Kelly亦都再上載咗一段短片向班粉絲報平安,片中就見到Kelly部車慢慢咁駛過水氹,期間仲聽到Kelly話「好驚」,不過佢最終都好順利咁過咗個大水氹,真係睇見都覺得危險呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!