掃呢頁CODE去手機

2017年8月22日 星期二

湯沛宜出絕招揸咕咕都輸畀許珮榆 __,許珮榆,

ToTo同Diva身材咁好,唔知佢哋係咪一樣咁醒呢?《東網Baby索晒戲》今集請來索爆女藝人湯沛宜(ToTo)及許珮榆(Diva)參戰,兩人同樣曾參加 ...


ToTo同Diva身材咁好,唔知佢哋係咪一樣咁醒呢?

《東網Baby索晒戲》今集請來索爆女藝人湯沛宜(ToTo)及許珮榆(Diva)參戰,兩人同樣曾參加ViuTV選美節目,ToTo擁34E勁Fit身形,充滿運動健康美,Diva則有32D上圍,皮膚白滑又有電眼,兩人身穿泳衣玩遊戲,畫面夠養眼,實力又如何?

衰在「誠實」

Diva與ToTo要玩三個遊戲測試急才及智慧,第一關是「邊摺紙邊計數」,綵排時,ToTo快速摺出紙鶴、心心及飛機,但正式玩遊戲時,ToTo一計數當堂Hang機,以龜速回答心算題目,結果答錯一題,又未能摺出製成品,反而數口甚精的Diva全中,雖然製成品非常簡陋,但她解釋是螢光魷魚,算是解得通,結果由Diva勝出!

第二回合「口不對手猜呈尋」,兩人講出的數字要跟自己或對手所出的數字不一樣,否則就當輸!ToTo如吃了「誠實豆沙包」,講乜出乜狂猜輸,結果Diva再下一城!Diva笑言其實全程放空:「我都唔知自己出咗咩,全靠身體本能出拳,不過都證明咗ToTo好乖唔識講大話。」

自己讚自己

第三回合「超級無敵沙灘波」,兩女傳波同時講出跟題目相關的詞語,鬥晒創意,講「自己優點」時,Diva讚自己「善良」、「孝順」及「誠實」,ToTo則狂讚自己外形,「鼻高」、「眼大」、「腳趾長」及「鼻毛短」,笑料十足!答下一題「遇到鹹豬手點算」時,兩女暴力一面全啟動,狂數對付色狼的方法,「扯佢頭髮」、「高踭鞋踩到佢爆」、「打到佢鼻哥窿流血」,ToTo更說出「踢佢咕咕」、「用手揸佢個咕」等酷刑,真係聽見都痛!最後因ToTo接不到沙灘波再輸!最終賽果ToTo全敗要受罰孭住Diva行一段路,兩女全程笑聲拆天,玩得相當開心,大家記得黐實東網巨星睇片

Profile:

許珮榆(Diva)

年齡:26歲

三圍:32D、25、35

身高:1米64

湯沛宜(ToTo)

年齡:26歲

三圍:34E、24、34

身高:1米65

-------------------

東網已全面支援360影片及相片,讓你全方位睇盡新聞大事,恍如置身現場,立即登入東網360網頁: http://on.cc/360/

如仍未更新東網App,請按此連結收睇360影片: https://goo.gl/GzfL2T


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!