掃呢頁CODE去手機

2017年8月27日 星期日

【紅姑竟然係殿軍】邊個話三甲先係正 港姐第四一樣係寶 __,紅姑,港姐,鍾楚紅,

香港小姐嘅三甲,唔使講一定係美貌與智慧並重,但其實第四名都有好多高手喺入面,最令人熟識嘅一定係紅姑鍾楚紅,紅姑又靚又有智慧,到咗今日已經57歲,但都一 ...


香港小姐嘅三甲,唔使講一定係美貌與智慧並重,但其實第四名都有好多高手喺入面,最令人熟識嘅一定係紅姑鍾楚紅,紅姑又靚又有智慧,到咗今日已經57歲,但都一樣保持到個靚樣,o依家諗番轉,紅姑攞第一都唔係問題,不過除咗紅姑之外,仲有啲第四名嘅港姐,都一樣係超晒班。

繆騫人

出名有氣質嘅繆騫人76年參選時得梗頸四,冠軍是林良蕙。當年繆騫人喺《網中人》入面,只係拍咗八集新神秘辭演,搞到劇組大亂,要扭橋填補繆騫人的枝節。如果當年繆騫人冇辭演的話,可能今日會有高知名度。

趙雅芝

趙雅芝喺73年參加無綫嘅第一屆香港小姐,當年佢輸咗畀孫泳恩、容朱迪、劉慧德,攞咗第四名,但之後喺70、80年代成四大花旦之一,代表作《上海灘》紅足幾十年。

劉溫馨

劉溫馨係13年嘅落選港姐,當時仲有「飛釘千雪」之稱,不過就輸咗畀陳凱琳、 蔡思貝、劉佩玥,雖然得第四,但之後都有閒時拍劇,加上佢成日update IG,大晒33C身材,慢慢都多咗人識。

郭可盈

93年參選港姐,攞咗最受傳播媒介歡迎獎同最具演藝潛質獎,但就輸咗畀莫可欣、林麗薇、余少寶,但的確係最具演藝潛質,因為郭可盈比三甲港姐喺圈中耐好多,後來仲嫁咗畀林文龍,仲生咗個囡囡。



繆騫人出名有氣質

趙雅芝喺73年參加無綫嘅第一屆香港小姐



郭可盈攞過最具演藝潛質獎

劉溫馨成日update IG,大晒33C身材,慢慢都多咗人識。



鍾意就快D Share啦!