掃呢頁CODE去手機

2017年8月24日 星期四

【獨家】打尖兼大鬧氹仔碼頭?雷頌德:我哋買咗豪華位 __,雷頌德,

澳門同香港噚日受「天鴿」影響,澳門更加係重災區,好多地方都停電停水,往來澳門嘅交通都大受影響,雷頌德(Mark)日前同老婆梁家玉(Jade)及兩個囝囝 ...


澳門同香港噚日受「天鴿」影響,澳門更加係重災區,好多地方都停電停水,往來澳門嘅交通都大受影響,雷頌德(Mark)日前同老婆梁家玉(Jade)及兩個囝囝去澳門旅遊,本來噚日返港嘅,最終都滯留一日,今日下晝3點幾先返抵香港。

《蘋果》讀者蔡小姐則透過「爆相爆片」,指Mark喺澳門上船期間,因被指「打尖」問題與乘客爭執,大鬧碼頭,又要職員替佢攞行李。讀者蔡小姐同《蘋果》講:「今日班船係下午1點40分,因為噚日澳門好混亂,所以好多人都改咗今日去碼頭等返香港,我11點幾已經到咗等候補位,而雷頌德一家就12點幾,施施然到。」蔡小姐又話:「佢哋一家嚟到,入咗閘就企喺度等上船,有船到佢哋就喺條隊攝入去,即刻就有人同佢講『先生!唔該排隊啦』,其他人都起哄,然後佢就發咗狂咁喺度鬧,問工作人員條隊究竟喺邊?又話俾在場啲人鬧。」

蔡小姐認為人人都應該要排隊,唔係明星大晒,如果趕可以坐直升機:「之後見佢(Mark)好快咁跑咗入經濟位,好似又話人坐錯位,但其實劃咗位㗎喎,唔知點解佢會跑入去,仲有佢咁快同職員上到船,即證明佢冇排隊」

《蘋果》趕去中環碼頭接到啱啱落船嘅Mark,佢接受訪問時話今次係去玩,本來噚日返,但因為打風滯留咗一日。講到佢喺澳門上船同乘客有爭執?Mark即滿肚冤屈話:「係呀,有啲忟憎,總之我係一個好守禮貌嘅人,反而俾人話我打尖,所以我好嬲,唔好講喇!」

事後,《蘋果》再聯絡Mark希望了解更多還完真相,心情稍平伏嘅Mark透過短訊回覆話:「其實我哋係買咗豪華位,本來上船同落船都係唔需要排隊,嗰個經理都叫我哋入咗去之後唔使排,但係大家都知道呢兩日澳門都好混亂,所以我哋入閘都照排隊,無乜所謂,人多大家都係咁,入咗閘職員就叫我哋上船唔使排,咁我哋企咗喺側邊等上船。」

Mark話有船嚟就跟住人潮咁行:「突然有個女人話我哋打尖,我身為一個公眾人物話我打尖,當住幾百人前話打尖,我係覺得我有需要平反,因為我好憎俾人冤枉。」Mark之後同身邊嘅嗰位經理一齊上船搵嗰位女仕,Mark強調:「我唔係話要話人,我只係想同佢講,未清楚件事唔好批判人,想討回一個清白。」

Mark承認為呢件事有唔開心,佢嘆氣話:「我喺呢行咁多年,我已經Build Up咗我嘅禮貌,我係點樣做人,做咁多嘢係想做個好榜樣,我調番轉俾人冤枉。」Mark仲話,好明白今日好混亂,船公司好難分到唔同嘅隊,只係覺得應清楚件事先去鬧人。至於叫職員攞行李,Mark指對方因為唔好意思,主動話同佢攞,佢已經不停講話唔使,Mark無奈話:「我從來唔會點人做嘢架!」



讀者蔡小姐則透過「爆相爆料」,指Mark喺澳門上船期間,因被指「打尖」與乘客爭執 (讀者蔡小姐提供圖片)
Mark指入閘都係照排隊

鍾意就快D Share啦!