網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年8月31日 星期四

鄧紫棋內蒙啜住手指整鍋茶 __,鄧紫棋,

G.E.M.令到大家眼球重點放錯晒!歌手鄧紫棋為咗工作成日四圍飛,依家佢又去咗邊呢?佢就喺社交「打卡」話自己身處内蒙古呼和浩特市。去到咁遠梗係要拍啲片 ...


G.E.M.令到大家眼球重點放錯晒!


歌手鄧紫棋為咗工作成日四圍飛,依家佢又去咗邊呢?佢就喺社交「打卡」話自己身處内蒙古呼和浩特市。去到咁遠梗係要拍啲片同大家分享吓,佢拍咗幾條短片,佢話試咗當地特飲「馬奶酒」,但佢就話覺得好酸。然後佢即席示範整「鍋茶」,見佢喺個大鑊加啲材料落去,又試飲試到啜晒手指咁,真係好似好好味,仲話「鍋茶」係「咸(鹹)嘅奶茶,聽聞係全世界最好飲」,仲留言話:「鍋茶是這樣煮成的。」不過,網民將重點放咗喺佢個打扮度,先唔講佢頭上條可愛頭巾先,網民話佢一件小背心加熱褲真係不了,夠晒青春可人,又讚佢身材相當呼之欲出,讚佢除咗唱功了得,身材都唔可以忽視咁話!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!