掃呢頁CODE去手機

2017年8月28日 星期一

【閨蜜睡房】趙頌茹再婚要揀廚男 __,趙頌茹,

一個男人識煮嘢食係吸引啲嘅!東網巨星炮製的節目「海馬牌床褥特約」《閨蜜睡房》,每逢星期五、六、日更新一集,來到最新一集,趙頌茹(阿Yu)承認入行時很介 ...


一個男人識煮嘢食係吸引啲嘅!


東網巨星炮製的節目「海馬牌床褥特約」《閨蜜睡房》,每逢星期五、六、日更新一集,來到最新一集,趙頌茹(阿Yu)承認入行時很介意別人目光,她說:「好驚人哋睇自己有問題同唔好,好似當年我覺得眼大會靚,之後覺得算啦,人人都眼大總有人眼細,從外表欣賞自己再慢慢欣賞埋自己性格。」

阿Yu透露睡前會先陪兩個寶貝女,她說:「有時佢哋想我陪佢瞓,之後我就上網煲劇睇Oppa。(日後搵男仔都要揀靚仔?)唔係,要有內涵同識煮飯,想搵一個聽自己講嘢、尊重同欣賞自己嘅人。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!