掃呢頁CODE去手機

2017年8月10日 星期四

【分隔兩地】缺席男友家姐吳君如生日會 江美儀傳情變:分開咗! __,君如,江美儀,吳君如,

喺今年年初有報道話江美儀同拍拖10幾年嘅吳君祥感情轉淡,加上男友又喺北京開咗製作公司,變咗一年先見得嗰4、5次,於是乎江美儀講明有晒心理準備男友會移情 ...


喺今年年初有報道話江美儀同拍拖10幾年嘅吳君祥感情轉淡,加上男友又喺北京開咗製作公司,變咗一年先見得嗰4、5次,於是乎江美儀講明有晒心理準備男友會移情別戀!(新聞連結:http://bit.ly/2vP5cz3)日前吳君祥個家姐、吳君如喺fb貼咗啲英國慶祝生日相,除咗伴侶陳可辛同愛女陳是知之外,仲有爸爸爸爸夏春秋(冬叔)、吳母及胞弟吳君祥,但係偏偏唔見江美儀嘅踪影,結果惹嚟分手疑雲!(新聞連結:http://bit.ly/2vOKOOE)今日江美儀喺中環拍外景,講到情變嘅事,江美儀話:「分開咗!」此話一出,立即惹嚟追問,江美儀再話:「分開啫,只係分開咗做嘢,佢o依家主力喺北京,我喺香港,冇乜特別嘢,佢啱啱喺英國返嚟,喺屋企等緊我!」佢仲話:「我噚晚先拍完劇,跟住又要開《街市》,所以真係行唔到去英國!」唔知屋企人又有冇問返呢件事,江美儀就話:「我阿媽同老竇已經化境,電話都冇個,連message都冇,完全冇乜感覺,因為佢哋知道發生乜嘢事。」至於o依家嘅感情狀況,佢話:「冇進步亦都冇退步,我好隨緣,就算日日見面都可以分開,我哋會盡力維繫!」

江美儀話同男友嘅感情冇退步,亦都冇進步! 麥包同滕麗名都對江美儀嘅感情好好奇!

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!