網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年8月26日 星期六

疑遭的哥拒載 吳國敬掹車門鬧爆:粉腸 __,吳國敬,

吳國敬鬧爆疑拒載嘅的士司機,喺網上公開對方資料!歌手吳國敬昨晚開開心心演出完假灣仔舉行的慈善音樂會後,今日就在網上怒斥疑拒載的的士司機,更公開的士司機 ...


吳國敬鬧爆疑拒載嘅的士司機,喺網上公開對方資料!


歌手吳國敬昨晚開開心心演出完假灣仔舉行的慈善音樂會後,今日就在網上怒斥疑拒載的的士司機,更公開的士司機的行車證,留言:「人渣司機,XXX拒載…,大家認住佢。」

問咗三次點解

「滴着熱血插碎玻璃…」的阿敬,今回唔唱《玩火》玩「發火」,他接受東網電話訪問時,聲稱遭的士司機無理對待:「表演完音樂會由灣仔合和中心截乘的士走,當坐上的士,我同司機講:『唔該,去跑馬地呀。』個司機態度好差咁話:『唔載你,落車。』我咪問佢:『點解呀?』問咗三次,佢就答咗我三次:『唔載你,落車。』!」

被鬧人渣

阿敬不滿的士司機疑拒載而報警,經警員了解後,警員好言勸他息事寧人,初時他接納不作追究,可是該司機臨走時仍不停鬧阿敬:「人渣,阻做生意。」阿敬不滿對方仍「嗶哩巴啦」,他說:「頂佢個肺呀,我咪拍佢車同掹佢車門唔畀佢走,鬧番佢『粉腸』囉,係差人叫我算數,話的士界梗有呢啲咁嘅人。」

公開司機資料

阿敬覺得的士司機不載他,跟的士司機向警員稱指他在違例的「雙黃線上車」有出入,他個人堅信:「佢係嫌路程短,唔跳錶囉。」回家後,由於他愈諗愈谷氣,故在網上公開對方資料,他說:「佢態度咁鬼衰,我咪唱衰佢囉。」而有不少網民在網上熱烈討論此事,對阿敬的言行有支持亦有批評。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!