網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年8月12日 星期六

鄧兆尊:套現資產還債?鄧兆尊爆祥嫂豪掃十八萬衫 __,鄧兆尊,兆尊,

鄧兆尊大爆祥嫂係小妹妹,曾想同兆尊孖份着同一條裙。(資料圖片)已故名伶新馬師曾(祥哥)遺孀洪金梅(祥嫂)與子女的家庭糾紛延續多年,而祥哥的遺產的稅務問 ...


鄧兆尊大爆祥嫂係小妹妹,曾想同兆尊孖份着同一條裙。(資料圖片)

已故名伶新馬師曾(祥哥)遺孀洪金梅(祥嫂)與子女的家庭糾紛延續多年,而祥哥的遺產的稅務問題在廿年後仍有爭議。最近祥哥長子鄧兆尊接受傳媒訪問,透露酒家「楚留香」易手、賣地後所得將撥歸四兄妹共同擁有的「阿公」戶口。

否認問「阿公」拎錢

問到套現資產所得的錢會如何使用?兆尊以電話回覆東網時謂:「其實所有嘢都未知,亦都唔使講出嚟交代咁多。(你嘅支出係喺晒三個女朋友身上?)唔係嘅,其實佢哋都係正常人使錢,唔誇張。(支出都係問「阿公」拎?)唔係,我自己本身都有投資。」提到訪問中指他打算將變賣所得的錢還債,問到他有關詳情時,他謂:「其實債係唔多。」但不願透露更多。

自爆係愛生事家庭

另外,兆尊在該訪問中又指自己來自一個愛生事家庭,其中他更謂自己讀小三時,父親晚晚捉住他講人生道理講到半夜三點,情況維持到中學。他又指自己母親是小妹妹,「心」和「眼」都仍然未開,試過到店內手指指說要這件衫、那件衫為他添新衣,雖然知道其中一件是裙,但依然打算與兆尊「兩份着」,最後埋單仲要十八萬,甚有「阿太」架子。而他亦指弟弟兆榮試過以送他新車名義而買下一架白色名廠跑車,但最後由兆榮「揸住先」。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!