掃呢頁CODE去手機

2017年8月20日 星期日

陸漢洋賽車奪冠勁激動 興奮攬實苟芸慧 __,漢洋,陸漢洋,苟芸慧,

見住男友陸漢洋攞獎,苟芸慧都超開心呀!藝人苟芸慧(苟姑娘)早前成為由其男友陸漢洋成立的車隊「一颷賽車」的車隊大使,日前她以大使身份隨男友及車隊參加馬來 ...


見住男友陸漢洋攞獎,苟芸慧都超開心呀!


藝人苟芸慧(苟姑娘)早前成為由其男友陸漢洋成立的車隊「一颷賽車」的車隊大使,日前她以大使身份隨男友及車隊參加馬來西亞舉行的「亞洲勒芒衝刺盃」,並見證陸漢洋成為該盃賽的年度總冠軍,亦是首位華人奪得此殊榮。

愛的抱抱

苟姑娘見到車隊奪魁一刻,不禁興奮大叫「great job」,而當陸漢洋衝線回來後,苟姑娘即時上前恭賀男友,兼開心得與對方來個愛的抱抱,她坦言:「車隊成立咗咁短時間已經得到呢個成績,作為車隊嘅一份子真係覺得好驕傲。大家都好努力好努力先能夠做到,之後車隊一定會再挑戰更高級別嘅比賽。祝福車隊成為長勝將軍,為港人爭光。」

開心為港爭光

陸漢洋也不諱言是次總冠軍意義重大,因為他是首位華人踏上這個頒獎台的最高位置,他表示:「呢個冠軍得來不易,全靠大家嘅努力先有呢個成績。最開心係不單止車隊做出咗不可能嘅任務,而係自己以香港車手身份攞獎。好多人覺得香港車手不足為道,今次感覺真係為港爭光。」他謂之後會繼續為10月份開始的「亞洲勒芒糸列賽」作準備,希望再獲佳績。

一人迎戰

其實比賽期間曾發生小意外,陸漢洋和拍檔Scott Andrews在最終回首日比賽中表現穩定,怎料翌日Scott突然病倒未能出賽,陸漢洋只能一人迎戰,在車廂內溫度超過40度,對體力來說是個重大挑戰,而苟姑娘知道男友要最後一場賽事獨自出戰後十分擔心,最後見到對方成功奪冠軍,她才放下心頭大石。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!