掃呢頁CODE去手機

2017年8月7日 星期一

唔阻仔仔入行 馬德鐘回巢無綫拍劇 __,無綫,馬德鐘,

馬德鐘話仔仔入唔入行,由仔仔自己選擇。藝人馬德鐘於觀塘為無綫新劇《跳躍生命線》開工,已兩年沒有為無綫拍劇的馬德鐘今次「回巢」,他直言是被劇本及故事所吸 ...


馬德鐘話仔仔入唔入行,由仔仔自己選擇。

藝人馬德鐘於觀塘為無綫新劇《跳躍生命線》開工,已兩年沒有為無綫拍劇的馬德鐘今次「回巢」,他直言是被劇本及故事所吸引:「呢啲劇喺內地拍唔到嘅。今次我演一個救護員,事前都有去上堂,學急救知識。嚟緊會有好多大場面,包括打風入災場救人等。雖然孭起套制服都拍得幾熱,但都好期待。」

談到19歲兒子馬在驤正放暑假,馬德鐘透露對方孭背囊上路,目前獨自在法國流浪:「佢識法文,話去探朋友同玩吓咁。(要日日視像通話?)唔使,小朋友有自己一遍天空嘞,好似入唔入行咁,佢有權選擇自己嘅人生。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!