掃呢頁CODE去手機

2017年8月31日 星期四

冇問准老公?王君馨奇招晒全條事業線 __,君馨,王君馨,

重點係老公都唔知佢今日套衫係咁!無綫藝人王君馨、張振朗與馬貫東在中環出席活動。人妻王君馨大解放,以低胸裙拋胸大晒事業線亮相,十分性感。問到性感打扮可要 ...


重點係老公都唔知佢今日套衫係咁!


無綫藝人王君馨、張振朗與馬貫東在中環出席活動。人妻王君馨大解放,以低胸裙拋胸大晒事業線亮相,十分性感。問到性感打扮可要先讓老公過目?她說:「冇呀,做嘢唔使問佢。」

爆老公洗碗唔乾淨

王君馨將會為無綫拍攝劇集《是咁的,法官閣下》,她預告要與老公測試能否「小別勝新婚」,她笑說:「嚟緊呢三、四個月拍劇,同老公會好少時間見面,試吓係咪小別勝新婚、唔見一段時間會唔會更sweet?(夫妻關係有冇出現問題?)冇問題,如果小別勝新婚,將來可以放更多時間去投入工作,如果唔係就會抽多啲時間陪佢。(老公有冇投訴?)又冇不滿,畀多啲空間大家。(係咪見得多厭倦?)有可能㗎,日見夜見,一齊住要慢慢磨合。(有冇嗌交?)依家係夫妻,以前有啲細微嘢大家接觸唔到,好似我話唔會煮飯同洗碗,但原來我煮飯叻過佢,諗住我煮飯佢洗碗,但係佢洗碗又唔乾淨,結果好似咩都我做晒咁,我都講笑話叫老公要去上堂惡補吓。」

戲中親熱預先向老公備案

在新劇中有親熱戲的王君馨,透露有向老公備案:「同佢解釋因為同黃智賢戲中係夫妻,所以有啲親熱戲係好正常,如果你呷醋咪嚟探班囉,我覺得佢應該唔夠膽嚟探班,佢都信任同支持我嘅工作。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!