掃呢頁CODE去手機

2017年8月19日 星期六

佘詩曼七魔女晒美腿 __,佘詩曼,

■佘詩曼為紀念相識十周年,和姊妹們齊齊晒腿。人稱「七魔女」的佘詩曼、梁靖琪(Toby)、鍾麗淇、湯盈盈、文頌嫻、周家蔚和姚樂怡老友鬼鬼,趁昨日相識十周 ...


人稱「七魔女」的佘詩曼、梁靖琪(Toby)、鍾麗淇、湯盈盈、文頌嫻、周家蔚和姚樂怡老友鬼鬼,趁昨日相識十周年,阿佘在Instagram上載她們齊齊穿白恤衫,大騷美腿的養眼合照,阿佘更用英文留言:「我們會做無聊蠢事,我們太習慣在一起,姊妹們,愛死你哋。」

能維繫十年感情不易,阿佘接受《蘋果》訪問時稱姊妹們相識至今感情深厚,從未鬧過交,Toby則稱:「其實呢個係我生日願望之一,就係約咗佢哋一齊影輯相,咁啱818係我哋七姊妹嘅十周年!」湯盈盈和周家蔚亦稱是應姊妹要求,湯盈盈表示平日大家各有各忙,難得有機會一聚,周家蔚更笑稱:「拍攝時現場冇比較邊個對腳靚啲,淨係睇邊個黑啲同白啲。」

採訪:嵐山


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!