2017年8月13日 星期日

【水蜜圖】驚焗親?麥芷誼唔鍾意戴Bra __,麥芷誼,

真係又型又靚喎!藝人麥芷誼(Koyi)擁有一身健康膚色,加上身材均勻,穿上泳衣滲出型格味,但她不算是沙灘常客:「去沙灘都係工作多,本身鍾意曬,但曬一次 ...


真係又型又靚喎!

藝人麥芷誼(Koyi)擁有一身健康膚色,加上身材均勻,穿上泳衣滲出型格味,但她不算是沙灘常客:「去沙灘都係工作多,本身鍾意曬,但曬一次就會燶,所以一年夠膽去一兩次沙灘咋!」讀設計出身的Koyi更示範如何將一套泳衣變出多款造型,首先她襯上大熱的Choker(短頸鏈):「如果大家去沙灘係玩吓曬吓太陽,可以襯吓飾物,呢條Choker係膠質防水料,唔驚整濕。」此外,Koyi亦建議配搭Cap帽,感覺韓風得來又夠Young!

曾在電影《同班同學》全裸上陣的Koyi坦言試過被抨擊身材不夠豐滿,但她卻自豪地說:「我覺得細有細好,我女校出身,女仔間都會談論身材,最少我跑步舒服啲,最緊要身材均勻,太大就太性感,咁樣型啲。」Koyi更自爆趣事:「我着背心冇咁驚走光,有時我着外套唔着Bra落街買少少嘢又唔會覺眼,哈哈。」性格率真的Koyi對「靚女」亦有一套獨特見解:「讚我型,開心過畀人讚靚,型係自己塑造,襯衫同性格加埋,靚可能係天生,唔係做出嚟。」

Profile:

麥芷誼(Koyi)

年齡:25歲

三圍:33B、24、36

身高:1米71


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...