掃呢頁CODE去手機

2017年8月26日 星期六

【獨家】C Cup林泳淘「神手」摸巨龜 __,林泳淘,

巨龜應該好舒服!無綫J2旅遊節目《3日2夜》每集都有靚人靚景,今晚播出的一集有「東張小花」林泳淘帶觀眾遊澳洲新南威爾斯州,介紹海邊泳池時更穿上白色泳衣 ...


巨龜應該好舒服!


無綫J2旅遊節目《3日2夜》每集都有靚人靚景,今晚播出的一集有「東張小花」林泳淘帶觀眾遊澳洲新南威爾斯州,介紹海邊泳池時更穿上白色泳衣谷盡32C索爆身材,超級養眼!不過當時氣溫只得七度,泳淘笑言驚凍死異鄉:「凍到起晒雞皮呀!其實我都仲未慣着泳衣出鏡,但咁靚嘅環境咁着都正常,入鄉隨俗嘛!(有冇Keep Fit?)每一餐都太好味,忍唔到口,臨拍之前係導演同工作人員阻止我再食嘢。」

零下八度睇星

泳淘難忘遊覽Dubbo動物園,一行出帳幕就見到長頸鹿、羚羊、加拉戈哥象龜等動物,感覺猶如置身非洲大草原,她更伸出「神手」,撫摸巨龜頸,巨龜即舒服到硬晒軚昂起頭來!另外,愛刺激的泳淘挑戰叢林鋼索飛行、空中跳傘及冒大浪出海探鯨魚,她又在零下八度低溫通宵拍星空及日出,旅程難忘。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!