網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年8月2日 星期三

【外國都掀罵戰】小巨肺Celine獲榮譽 外國網民評價兩極 __,Celine,

對於Celine獲GoldenBuzzer將佢直送入下一輪,外國網民評價都幾兩極,正反兩面評價都有。有唔少網民覺得佢年紀細細就唱到咁嘅水準非常厲害,覺 ...


對於Celine獲Golden Buzzer將佢直送入下一輪,外國網民評價都幾兩極,正反兩面評價都有。有唔少網民覺得佢年紀細細就唱到咁嘅水準非常厲害,覺得佢可愛又有實力。但同時間,有唔少網民覺得佢恃住年紀細獲取評判歡心,對其他更有實力嘅參加者好唔公平,仲話浪費咗個Golden Buzzer!其實以往Golden Buzzer都傾向俾一啲小朋友,將佢地順利送入下一回合,唔使同啲大人比拼,所以網民對於評判又再將年紀細細嘅Celine送入局都唔多buy。不過,為Celine按下Golden Buzzer嘅客席評判Laverne Cox就對其演唱非常讚賞,仲大讚佢可愛:「我好想帶你返屋企!你真係好可愛!聲線仲非常優美!」而Celine都回敬佢:「多謝!你都好靚!」連評判Heidi Klum就話:「啲觀眾都為你而瘋狂!」就片中所見,其他參加者都覺得佢好勁,非常欣賞。其實《全美一叮》都算係一個受歡迎嘅節目,由2006年開始已經有,但認受性一直為人詬病,觀眾認為呢個騷往往都以娛樂性行先,製造話題比真係選出有才能嘅人更加重要,但收視方面就一直都唔錯,所以今次Celine都算喺美國都一舉成名。

客席評判Laverne Cox對其演唱非常讚賞。 連其他參加者都覺得佢好勁。 不過外國網民就唔多buy,仲引起罵戰。
又話係因為Celine應該好難晉級先俾個Golden Buzzer佢。 同時都有人話佢應該贏冠軍!

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!