掃呢頁CODE去手機

2017年8月9日 星期三

【父憑女貴】Celine吸金超強 譚順生揸五千萬資產 __,Celine,譚順生,

Celine三歲開始就被爸爸安排唱歌賺錢,目前DrSteve已經手揸五千萬資產,他們一家愈住愈豪,短短幾年間由北角六百呎舊居搬到大嶼山愉景灣,14年再 ...


Celine三歲開始就被爸爸安排唱歌賺錢,目前Dr Steve已經手揸五千萬資產,他們一家愈住愈豪,短短幾年間由北角六百呎舊居搬到大嶼山愉景灣,14年再升級租住君匯港千呎單位,半年前已經成功進駐山頂,入住位於柯士甸山道的低密度豪宅,月花超過十萬租住相連單位,真豪氣!

靠個女搵到食,Dr Steve一家近年收入大增,居住環境亦連跳四級。短短七年,由原本位於北角的六百呎舊居,一一年搬到離島區的愉景灣,一四年再進駐西九君匯港的千呎單位。半年前更上一層樓,搬到山頂的低密度豪宅,做上等人。「佢哋一家四口而家住嗰度,打通咗兩個單位,一個七百幾呎,一個八百幾呎,兩個單位夾埋月租最少十萬。」知情者透露。

【生金蛋】Celine三歲俾老豆訓練做搖錢樹 北角搬上山頂豪宅

(http://bit.ly/2wEfr5C)

【$2,500教45分鐘】Celine老豆食水深 貴過星級老師麥潔文

(http://bit.ly/2visDOl)

【搵返童真】Celine 孖Dion 公園放電 屋企練歌震遍屋苑

(http://bit.ly/2uC5NPK)

【父母安排】馮寶寶賺錢俾阿爸賭 梅艷芳四歲半荔園唱歌

(http://bit.ly/2foTqoe)

成功登山兼愈來愈出名,為方便返學,原本就讀畢架山英基小學的Celine向校方申請轉校,最終成功調到位於山頂賓吉道的英基小學,屋企離學校車程只需四分鐘。

「以前Celine喺畢架山返學嗰陣,開頭都成日參加學校啲活動,好似合唱團、學校啲歌唱比賽一定有佢份,佢daddy媽咪都有出現,不過後期開始參加咗內地啲唱歌節目後,就好少見到佢,半年前搬咗屋轉埋校,有家長問佢哋搬去邊,佢哋都唔答,神神秘秘咁。」一名學生家長透露。

重溫:

踩3吋高踭鞋出席祝捷會 9歲Celine腳痛坐低獻唱

http://bit.ly/2vMoxRo

Celine三語直播晒語言天份 妹妹Dion超搶鏡

http://bit.ly/2vLpxVm

鍾意就快D Share啦!