掃呢頁CODE去手機

2017年8月21日 星期一

張智霖Chok爆留鬚 慘被魔童嗌肉酸 __,魔童,張智霖,王維基,

咁都叫肉酸?三大型男古天樂(古仔)、張智霖(Chilam)及鄭嘉穎偕同鄧麗欣及陳庭欣等,今午齊齊到屯門出席新戲開鏡禮。古仔、Chilam早於當年效力無 ...


咁都叫肉酸?

三大型男古天樂(古仔)、張智霖(Chilam)及鄭嘉穎偕同鄧麗欣及陳庭欣等,今午齊齊到屯門出席新戲開鏡禮。古仔、Chilam早於當年效力無綫已經常合作,而嘉穎則於十數年前曾與Chilam合作拍攝《西關大少》,難怪三人聚首已見默契,古仔更搞笑踢爆嘉穎大汗:「拍三頁紙對白,環境好焗,見佢不停流汗。」嘉穎亦自嘲大汗如暴布,故需不停印汗。

Chilam被魔童話肉酸

今次於戲內扮演廉署調查員的古仔被人冤枉,嘉穎向他展開調查,警察Chilam幫古仔「翻案」。古仔直言拍攝時將有連串飛車鏡頭,而Chilam則要連日拍攝槍戰場面。問到二人可擔心危險,古仔答:「平日我唔揸車,有得飛車好開心,拍嘅時候會封路嘅。」Chilam則表示相信香港電影團隊的專業,問到他為角色造型而留鬚,太太袁詠儀有否投訴,他答:「佢不知幾鍾意,係阿仔話肉酸,佢專門打擊我嘅。」

嘉穎大讚陳凱琳「外熟內軟」

提到嘉穎與Chilam同樣8月生日,當中15日生日的嘉穎,其女友陳凱琳為他下廚,嘉穎謂:「梗係好味啦,佢用slow cook煮三文魚扒,外熟內軟。」而8月27日生日的Chilam打算放自己一日假:「最想去打牌,老婆一齊打囉,大家唔好玩驚喜呀,我唔係咁喜歡。(約咗腳?郭富城?)未約,呢排少搵城城,各有各忙。」

做女警又做私影

另外,鄧麗欣(Stephy)於戲中扮演私影女郎,故應導演要求將頭髮染上多種顏色,今日更大露纖腰:「但我另一部戲扮女警,所以又經常要將頭髮噴黑,相信拍完呢兩部戲,髮質好差,預咗要剪。」她表示戲內要與古仔飛車及街頭狂奔,一顯身手。由於兩部戲在身加上角色截然不同,她坦言擔心自己的精神狀態。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!