掃呢頁CODE去手機

2017年8月24日 星期四

Eason台灣宣傳現不適 急改航班返港求醫 __,Eason,陳奕迅,

希望快啲冇事!歌神陳奕迅(Eason)身在台北10月推出的國語專輯《C’monIn~》宣傳,昨日(23日)已在台北舉行完新歌試聽會,但今日即傳來Eas ...


希望快啲冇事!


歌神陳奕迅(Eason)身在台北10月推出的國語專輯《C’mon In~》宣傳,昨日(23日)已在台北舉行完新歌試聽會,但今日即傳來Eason突然身體不適要取消餘下的台灣通告,緊急改航班飛返香港求醫。記得2002年Eason在台灣做校園騷時,因失足而撞爆「蛋蛋」變成「單春」,估不到事隔多年到台灣宣傳又遇上不適。

Eason日前因驚受颱風影響,提前飛到台北舉行新碟發布會,落機時已經見他戴住口罩,向工作人員表示身體不適,在昨日試聽會上Eason也向傳媒表示身體有點不適,活動後他還要連做幾個宣傳活動,直至晚上十二時才回酒店休息,可謂舟車勞頓。

對Eason盛傳因急病取消台北之行餘下的宣傳工作,Eason的經理人甘菁菁表示:「唔係咩病,佢只係喉嚨發炎,其實Eason想繼續通告,但我唔想佢咁辛苦,因為佢台灣之行後仲有工作,當年佢開演唱會就因為喉嚨超級發炎,搞到入院,所以佢喉嚨開始唔舒服,就小心啲好,所以我就建議佢取消宣傳工作,今日可以喺酒店好好休息,之後就返港睇醫生。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!