網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年8月2日 星期三

Eric Kwok彈Celine唱歌似機械人 __,Eric Kwok,Celine,

EricKwok話Celine係天才型的歌手。年僅9歲的小巨肺譚芷昀(Celine)今早在《全美一叮》唱MichaelBolton的《HowAmISu ...


Eric Kwok話Celine係天才型的歌手。

年僅9歲的小巨肺譚芷昀(Celine)今早在《全美一叮》唱Michael Bolton的《How Am I Supposed to Live Without You》時得到Golden Buzzer,令全城關注。

著名音樂人郭偉亮(Eric Kwok)看過Celine的獻唱後,他接受東網訪問時大讚她是天才:「佢唱嗰首歌係《How Am I Supposed to Live Without You》,一個年紀咁細嘅女仔,冇任何愛情經歷,我個人感覺係覺得好好笑,覺得佢技巧係有,但因為佢冇拍拖經歷,畀我嘅感覺係感動唔到人,唱呢首歌有啲怪怪哋,所以話佢係天才,好似一個好識唱歌嘅機械人咁,或者佢唱畀佢爸爸、媽媽聽。(Celine話唱畀妹妹聽。)咁都可以嘅。」

問到Celine之前唱《My Heart Will Go On》,對她感覺又如何?Eric說:「之前嗰首又冇問題,只係呢首歌係好歇斯底里,歌詞意思係『冇咗你唔得』,又好似唱啲好激昂嘅民族歌咁,如果搵一個四歲嘅小朋友唱唔係唔得,可能呢位小朋友自小飽讀詩書。(咁你提議佢下次唱咩類型嘅歌好呢?)咁呢方面由得佢揀啦,哈哈。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!