網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年8月17日 星期四

單身夠Free 唐詩詠會送餅畀洪永城 __,詩詠,洪永城,唐詩詠,

係嘅,再見亦是朋友。藝人唐詩詠(Natalie)以老闆娘身份現身銅鑼灣,為有份投資的餅店主持開幕禮,更即席示範閉上眼睛,試出蛋糕的味道。Natalie ...


係嘅,再見亦是朋友。

藝人唐詩詠(Natalie)以老闆娘身份現身銅鑼灣,為有份投資的餅店主持開幕禮,更即席示範閉上眼睛,試出蛋糕的味道。Natalie說:「今次投資咗7位數字,唔只我一個,仲有好多股東㗎!之前我去北海道學整蛋糕,我每日都落舖頭,做QC(品質監控),亦都會設計餅盒。(會送餅畀舊愛洪永城食?)會,我哋都有WhatsApp。其實我所有朋友都應該嚟捧場,我都會送畀佢哋食嘅!(黃翠如結婚,會贊助佢結婚蛋糕?)可以做個大蛋糕畀佢!(會同王浩信夾份開cafe?)未有咁快,要多啲時間,唔可以太心急。(想做商界女強人?)冇呀,其實都係機緣巧合,自己又鍾意食,咁就試吓,希望可以做得好好!(冇拖拍所以專注搞生意?)都會多咗時間嘅,係一個好好嘅Timing去做。」

Natalie坦言有諗過Rap段Freestyle,為餅店谷人氣,她說:「我有諗過,Rap番個芝士蛋糕版先!拍手機廣告嗰時,我去到先知要Rap,佢哋都有教我,我跟番個Beat,我都盡咗努力去做,可能呢個就係我個版本,最緊要大家開心!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!