掃呢頁CODE去手機

2017年8月24日 星期四

Heidi狂撐 Celine:莎蓮會為我感到驕傲 __,Celine,李靜儀,Heidi,

恭喜晒!《全美一叮》(America'sGotTalent)剛剛在美國播出最新一集,宣布9歲「香港小巨肺」譚芷昀(Celine)成功晉級。嚟到三揀一環 ...


恭喜晒!

《全美一叮》(America's Got Talent)剛剛在美國播出最新一集,宣布9歲「香港小巨肺」譚芷昀(Celine)成功晉級。嚟到三揀一環節時,Celine企喺台上望落未有好緊張,不時笑晒同台下觀眾揮手,好快主持人Tyra Banks就讀出Celine嘅名,成功入圍,令佢即時雙手掩面,露出喜出望外嘅樣。

Celin先走去同身旁嘅參賽者攬攬,之後Tyra就問佢:「Celine,你依家覺得點呀?」Celine就話:「我感覺好好!」之後被問覺得莎蓮迪安(Celine Dion)會點睇佢成功進級時,Celine就話:「我覺得佢(莎蓮迪安)會為我感到驕傲!」一向好撐Celine嘅評判Heidi Klum亦有講感受:「我就知道你今次一定得!你睇吓你!九歲咋已經可以嚟到呢一步!等我講多樣嘢你知,你可以繼續揀一啲難唱嘅歌!」似係回應昨日評判Mel B指Celine揀錯歌一事。最後Celine亦好開心多謝美國觀眾投佢一票。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!