網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年8月15日 星期二

張繼聰學囡囡啜手指冧老婆:I Love You __,繼聰,張繼聰,

張繼聰一家好有愛。藝人張繼聰(Louis)喺今年三月喜添細女張靖(Karina),佢一唔使開工就會抽時間陪屋企人。呢日佢難得放假,於是帶住仔仔張瞻同囡 ...


張繼聰一家好有愛。

藝人張繼聰(Louis)喺今年三月喜添細女張靖(Karina),佢一唔使開工就會抽時間陪屋企人。呢日佢難得放假,於是帶住仔仔張瞻同囡囡Karina出街,之後仲喺社交網上載同仔女嘅溫馨合照,並留言:「感謝幫我地(哋)影依張相嘅小姐,I love you ❤️」

雖然呢張相唔見老婆謝安琪,不過張繼聰句「I love you ❤️」就透露咗謝安琪亦有同行。相中張繼聰孭住Karina,然後同仔仔一齊扮Karina啜手指,真係好搞笑!網友見到後都留言:「攝影師好嘢😏😏😏捕捉到晒啲神髓」、「呢位小姐應該係張太」、「腦海突然出現呢句『我全家都好幸福呀!』」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!