掃呢頁CODE去手機

2017年8月24日 星期四

JW:國際學校 free好多  Fiona:遺憾冇 take到普通話 [壹週刊 - 1433] __,Fiona,JW,薛凱琪,M1,

名人求學JW:國際學校free好多 Fiona:遺憾冇take到普通話JW指瑪利曼同SouthIsland好相似,學校有大量課外活動,俾學生參與之餘, ...


名人求學

JW:國際學校 free好多  Fiona:遺憾冇 take到普通話

JW指瑪利曼同 South Island好相似,學校有大量課外活動,俾學生參與之餘,學習氣氛亦相當濃厚。

有討論無補習

JW(王灝兒)是圈中少有讀過傳統名校同國際學校,兼且在兩邊都參加過公開考試(會考和國際文憑大學預科課程)的藝人。在瑪利曼中學的日子, JW是好動活躍分子,不單是運動員,也不時於校內舉辦綜藝活動,父母對於她的學業沒有給予太大壓力,反而是 JW抱住「死無蝕底」的心態,同學個個去補習,自己也跟着去,拎住補習班的雞精 notes死讀爛讀,令會考順利過關。

為了到外國升學,預科兩年 JW轉到 South Island(南島中學)修讀 IBDP( International Baccalaureate Diploma Programme——國際文憑大學預科課程),昔日習以為常的補習班,一下子消失得無影無蹤,「 IBDP都好辛苦,好多文要寫,佢哋(老師)唔係話補習,而係放咗學討論,討論題目點答,邊啲題目會出,成件事好 feel free去做。」 JW說。

留學期間被黎明睇中的 JW,堅持完成學業才回港發展。

JW同瑪利曼的同學老友鬼鬼,至今仍保持聯絡。

JW是校內活躍分子,不時舉辦綜藝活動。

外地考察

傳統學校面對公開考試的兩年,體育堂變補習,所有課外活動全面叫停,偏偏 JW在 South Island的日子,不單只課外活動無間斷,還會舉辦 Field trip(實地考察)旅行團,等同學接受課本以外的知識。「要搭飛機去嘅,佢會俾你揀印度、澳洲或者北京。我記得有一次我哋全部人去咗北京,第二年揀咗一班人去咗印度做 project。去到每一個地方都有一個 guard帶住,佢會教你當地嘅風土人情,呢啲係瑪利曼無嘅!」 JW說。

South Island畢業後 JW遠赴倫敦入讀數一數二的大學 King's College,修讀地理。

中五畢業, JW著到靚一靚返瑪利曼影相留念。

Fiona錯失學普通話

國際學校自由度大,管束性相對較低,偏偏 Fiona(薛凱琪)父母是怪獸家長,無得出街之餘,放學後,物理、化學、數學、法文全部都要上補習班,忙到一個點。由於小時立志要去巴黎留學,所以讀國際學校期間自然修讀法文,錯過學普通話的機會。「普通話愈嚟愈普及,大家都知道學好啲中文嘅重要性,遺憾冇 take到普通話,變咗入行到而家都要自修中文。」 Fiona說。

Fiona父母管教甚嚴,無得出街,亦要天天上補習班。

自細愛畫畫的 Fiona,現時仍不時執筆畫畫。

讀書時錯失學普通話的機會, Fiona全靠 07年在台灣發展的時間,成功自學。

撰文:娛樂組

攝影、攝錄:黃志明


鍾意就快D Share啦!