掃呢頁CODE去手機

2017年8月9日 星期三

退出樂壇!Kay專心湊女:我咁肥仲唱咩歌 __,Kay,謝安琪,

咁以後咪冇得聽KAY唱歌!產後很少露面的謝安琪(Kay)出席好友蕭潤邦(Oscar)的銅鑼灣生煎包店開張,見她仍有些面圓圓。受訪時她表示有入股支持Os ...


咁以後咪冇得聽KAY唱歌!

產後很少露面的謝安琪(Kay)出席好友蕭潤邦(Oscar)的銅鑼灣生煎包店開張,見她仍有些面圓圓。受訪時她表示有入股支持Oscar:「大埔店同銅鑼灣店都有份,其實我同Oscar新人嗰陣已經識,我第一次出騷佢又嚟睇,好支持我,唔知佢嗰陣係咪已經睇中我,佢成日鼓勵我,我攞奬佢又會喊,今次同佢做生意係因為我想學嘢,我都想有自己生意,依家向佢學師先。」

40歲的她亦表示之前都有一齊為大埔店睇舖位,又笑言大埔店門口師傅很像韓國天團Big Bang隊長G-Dragon:「所以好受街坊歡迎,但呢招喺銅鑼灣未必咁work,因為銅鑼灣啲人潮啲。」問到入股幾多?她謂:「唔好講,有好多股東。(老公有冇份?)我哋冇計啦。」

問到她想做甚麼生意?她說:「想做生活館嘅嘢,做啲有機清潔劑、環保布袋等,但呢啲好難營運,所以依家加入學師先。(想幾時自己做到生意?)十年內。(咁耐?)要搜集資料嘛。」問到她幾時會出番來唱歌?她笑言:「我依家仲係好肥,唱咩歌呀,同埋同以前好唔同,依家生活他條啲,以前日日keep住工作狀態,同依家心態好唔同,好享受依家生活。」她亦分享湊女生活,笑言囡囡現時玩行為藝術:「佢識得碌嚟碌去同流好多口水,不斷喺我會張床單到印花,令我床單有好多口水迹。至於個仔依家自己出去踢波,發展緊自己事業,所以依家生活好多方面都好開心。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!