網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年8月14日 星期一

港姐:Kelly畀陳凱琳王浩信爭住揀 __,Kelly,王浩信,陳凱琳,凱琳,港姐,陳慧琳,

畀人揀嘅感覺係幾好嘅!今日眾港姐候選佳麗出席記者會,期間選出最後十強入決賽,而8號伍樂怡(Kelly)及7號黃凱琪(Suki)有份留低繼續作賽,而「美 ...


畀人揀嘅感覺係幾好嘅!

今日眾港姐候選佳麗出席記者會,期間選出最後十強入決賽,而8號伍樂怡(Kelly)及7號黃凱琪(Suki)有份留低繼續作賽,而「美麗大學」教師王浩信及陳凱琳都想挑選Kelly作學生,但最終Kelly就自選了陳凱琳,Kelly謂:「因為陳凱琳都係選美出生,佢會分享到心得!(以冠軍為目標?)盡力而為,依家都多咗信心。」

王浩信最後揀黃凱琪

談到胡美貽出局,眾佳麗反應都很平淡時,Kelly謂:「唔係,大家都好friend,都有少少可惜,因為要上鏡,所以冇喊啫!」而Suki就由王浩信作為她的導師,問會否介意最後才揀她時,她坦言不介意,又謂:「咁最尾都揀我呀!(胡美貽出局你哋好平淡!)都唔係,只不過今次大家有心理準備,上次太突然,而且頭先要上鏡,唔想影響節目。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!